Pc crash bij het spelen van een game.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leynow

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2009
Berichten
7
Als ik eeen spel Spel Dan gebeurt er http://farm4.static.flickr.com/3215/2664331870_e21050290a.jpg het is er irritant en gebeurt wel 6 x per dag Wanneeer ik spellen speel Zoals: World of warcraft Warrock Soldier Front En Soldier Front speel ik het meest en daar val ie dus uit Tot nu toe. kan ik hier iets aan doen ?. Het pc Valt niet uit maar hij start opnieuw op! A.u.b helpmij! U weet niet hoe irritant het is en ik ben niet zo oud Dus leg het goed uit !!. :confused:
 
Denk dat dit een geval is van Hitte..


Open je kast eens en haal al het stof weg. Kijk dan of je het dan nog krijgt. Zo ja, even de drivers van je videokaart updaten.
 
Misschien al gekeken en gedaan wat er op het scherm staat???
 
Goedemorgen,

Welkom op Helpmij,

Zoals Probleempjes al aangaf zou het inderdaad een warmte probleem kunnen zijn.
Dus zal je de pc open moeten maken en dan eerst wel de spanning er afhalen en dan kijken of niet alles vol stof zit en dan vooral je processor koeler en eventueel je koeler van je videokaart.
Als je veel stof hebt kan je die voorzichtig met een penseel en stofzuiger weg halen de stofzuiger niet op z'n hardst zetten en dan met het penseel het stof er af vegen met daarbij de stofzuiger in de buurt houden zo kan je alle ventilatoren afnemen.En om dat je nog niet zo oud ben zou ik het in samenspraak met je ouders doen.

Modag
 
Hoi Arnens,

dat baseer ik op zijn eigen woorden in zijn vraag :
U weet niet hoe irritant het is en ik ben niet zo oud


Modag
 
Laatst bewerkt:
Hoi Arnens,

dat baseer ik op zijn eigen woorden in zijn vraag :
U weet niet hoe irritant het is en ik ben niet zo oud


Modag

Heb ik overheen gelezen:eek:
't is ook nog vroeg hé:p
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan