PC crash zwart scherm/ blijft hangen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Doit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Doit

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2004
nou zit eigenlijk een tijdje al met dit probleem dat soms mijn pc zonder enkele rede die ik kan vinden soms of zwart scherm gaat beeld op standby gooit en alles vast loopt.
of dat mijn pc soort van vastloopt maar neit restart heb gewoon beeld maar alles is frozen inc geluid.

ik heb al meerdere malen rond zitten kijken in bios controlles gedaan op me hardware/software en ik kan niks vinden heeft hier iemand mischien een idee wat het kan zijn ,pc is +- 1 jaartje oud

ja zit nog garantie op maar het punt is ik heb al eerder meerdere malen mijn 3d kaart laten vervangen aangezien dat het "meest voorkomened" probleem is.
heb in de tussen tijd al iets van 4x nieuwe gehad maar met veel gezijk er bij en extra kosten.
kan namelijk niet ff langs de winkel aangezien het bestelt was via internet en ergens in middle of nowhere zit

Ik heb dat zelfde probleem! (precies het zelfde)
Ik heb het net nog 3 keer achter elkaar gehad.
Norton geeft 4 virussen aan maar avg niks, met avg zou ik de virussen kunnen verwijderen, met norton niet, of kan dat wel? En hoe dan?
Ik denk dat dit probleem met een virus temaken heeft, omdat ik precies het zelfde heb. En de tijd op m'n pc verandert steeds.

Laatst bewerkt:
Mocht het echt met virussen te maken hebben zou ik even Malwarebytes' Anti-Malware downloaden en installeren, dan het programma updaten en in veilige modus een full scan doen.

haha nee lol heeft niet met virus te maken hehe ik ben compleet virus vrij en heb het nogsteeds

enige gekke is dat ik niet kan zeggen van als ik ******* doe krijg ik het het is compleet random.
voorbeeldje speel nu al warhammer geruime 2 weken in die 2 weken eerste week helemaal nergens last van af en toe game crash maar jah wat wil je spel net uit maar nix van zwart scherm of pc die hangt.
nu tussen 2/3 week heb ik al 6x het probleem gehad 2x met een zwart beeld en 4x computer freeze (1 dag 3x) maar was wel telkens als ik warhammer aan spelen was maar nee ligt niet aan warhammer omdat ik dit probleem al is eerder heb gehad met een ander spel freelancer maar bijvoorbeeld met fps games heb ik het nog nooit gehad??

snap hier echt helemaal niks van

Laatst bewerkt:
Misschien videokaart driver updaten (is denk niet de oplossing, maar de nieuwste versie hebben is nooit slecht:p).

EDIT: Hier kan je een videokaart stress-test programma downloaden, misschien kan je daar wat mee.

Dit kan misschien wel helpen, maar dat kan voor problemen zorgen. Zowiezo ALS je het doet eerst back-up maken. Maar hiermee zou ik nog wachten.

Laatst bewerkt:
Misschien videokaart driver updaten (is denk niet de oplossing, maar de nieuwste versie hebben is nooit slecht:p).

EDIT: Hier kan je een videokaart stress-test programma downloaden, misschien kan je daar wat mee.

Dit kan misschien wel helpen, maar dat kan voor problemen zorgen. Zowiezo ALS je het doet eerst back-up maken. Maar hiermee zou ik nog wachten.

al geprobeert nop =] drivers zijn altijd up to date bij mij

meer mensen nog een idee? alles wat hier boven genoemed werd heb ik al is geprobeert :/

Ik, degene met het zelfde probleem als dat jij hebt had het bij mij al opgelost maar ik weet niet meer hoe:confused: ik zal nog wel ff hard nadenken;)

Er kwam nadat probleem wel een ander probleem en na die weer een en die heb ik nog steeds. ik ga nu windows xp opnieuw installeren, dat kan jij ook maar beter doen.

Ik, degene met het zelfde probleem als dat jij hebt had het bij mij al opgelost maar ik weet niet meer hoe:confused: ik zal nog wel ff hard nadenken;)

Er kwam nadat probleem wel een ander probleem en na die weer een en die heb ik nog steeds. ik ga nu windows xp opnieuw installeren, dat kan jij ook maar beter doen.

heb ik al meerdere malen geprobeert heeft geen effect voor mij helaas

Windows xp al meerdere malen opnieuw geinstalleerd? geen effect!? holy... dat is niet mooi, ik moet maar kijken of het bij mij wel werkt, ik heb nu alleen nog het probleem dat internet met draden zegt beperkte internet verbinding of geen en als ik me dongel erin stop start hij achter elkaar opnieuw op.

Windows xp al meerdere malen opnieuw geinstalleerd? geen effect!? holy... dat is niet mooi, ik moet maar kijken of het bij mij wel werkt, ik heb nu alleen nog het probleem dat internet met draden zegt beperkte internet verbinding of geen en als ik me dongel erin stop start hij achter elkaar opnieuw op.

zou een driver fout kunnen zijn of knik in kabel

iemand nog ideen over mijn probleem wat eventueel een oplssing kan zijn???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan