PC Crashed enkele minuten na elke League of Legends game.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0164

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2012
PC Crashed op random momenten.

Goedenavond.

Mijn PC valt op random momenten uit, en reboot dan(tijdens reboot krijg ik een melding dat windows niet correct is afgesloten en of ik in veilige modus etc wil starten)

Helpservice van spel zelf is best waardeloos en schiet ik verder niet mee op.
Ik hoop dat iemand me hier kan helpen.

PC SPECS:
http://speccy.piriform.com/results/LqWQo1AUhGMbG16HKjNv4ko

Laatst bewerkt:
Indien de computer voorheen probleemlos het spel heeft laten spelen, dan zal het geen software fout zijn.

Kijk eens of er veel stof in de fans zit. Dan zou het oververhitting kunnen zijn.

Maar ik denk eerder aan een slechte voeding.

Bedankt voor je antwoord.

De PC valt alleen uit een paar minuten na een potje League of Legends. Verder nooit, ook niet bij andere games.

Kan nog steeds een oververhitting of een slechte voeding zijn. Dus graag controleren.

Kast openen en controleren hoeveel stof op de fans zit. Zijn de openingen nog stofvrij of al dicht?

Fans zijn prima,

Ik krijg wel een Kritiek: Het systeem is opnieuw opgestart zonder eerst correct te worden afgesloten. Deze fout is mogelijk veroorzaakt doordat het systeem niet meer reageert of is vastgelopen of doordat de stroom is uitgevallen.
In windows event log viewer.

Waarschuwing: Het stuurprogramma \Driver\WUDFRd kan niet worden geladen voor het apparaat Root\SIDESHOW\0000.

Fout: De vorige afsluiting van het systeem om 4:53:02 PM op ‎5/‎28/‎2013 is onverwacht gebeurd.

Bij elke keer dat mijn PC crashed krijg ik zon Kritieke melding in event log viewer. de Bron van deze kritieke meldingen zijn : Kernel Power.

Laatst bewerkt:
Probeer of de computer nog in veilige modus start, want dan zijn er zo min mogelijk drivers gestart. Mocht je daar dan ook dezelfde melding krijgen, dan ziet het er niet zo best uit.

Wat ik nog gedaan heb, is googlen op de foutmelding, en ik kwam hierbij uit:http://answers.microsoft.com/nl-nl/...27?msgId=02d9dde0-b5bb-4464-8c18-4bac50409631
Kijk daarbij even naar de eerste pagina zin 1, op die support site. Hopelijk biedt dit nog enige oplosssing.

Laatst bewerkt door een moderator:
De PC start gewoon op. Ik zit er nu gewoon mee te posten, video's te kijken en verder te emailen. Hij valt echter alleen uit nadat ik Leauge of Legends heb gespeeld.

Geen probleem. Uit uw link kan ik nergens een oplossing vinden.

@Bram567567
Gebruik a.u.b. het berichtvenster "snel reageren" of "reageer op vraag" (aan de linkerkant) als je direct op de vorige posting reageert en niet de "quoteknop".

Laatst bewerkt:
Maar dat maakt alleen niet uit, dat je nu e-mailt en dat het goed gaat. Een game vraagt veel meer belasting van zowel de videokaart als de voeding. Als je een middelmatige voeding hebt kan die bij games uit vallen maar daarbuiten hoeft het niet uit te vallen. Welk merk voeding heb je en wat is je wattage? Goede merken zijn Antec, Be Quiet, Corsair, Seasonic en XFX. Echt hele slechte merken zijn MS-TECH e.d. vaak voedingen die voor heel goedkoop worden verkocht.

Ik heb gister alle componenten erg goed stofvrij gemaakt, en net viel mijn PC alweer uit(terwijl ik helemaal geen game heb aangeraakt vandaag) Ik heb een 750 watt voeding van Corsair.

Laatst bewerkt:
Dat is niet zo best. Zelf zal ik geen advies meer kunnen geven. Ik zou aan een ander computer denken. Omdat ik een zuinig mens ben zal ik op mijn eigen systeem de harde schijf tijdelijk door een ander harde schijf vervangen en Windows schoon installeren. Gebeurt het dan weer, dan weet je zeker dat het een hardware probleem is. Gebeurt het dan niet meer dan heb je het misschien kunnen verhelpen.

In plaats van een tweede schijf te plaatsen kan je ook je eigen harde schijf opnieuw langzaam formatteren en Windows schoon erop zetten, maar dan ben je alles kwijt.
Wadoor een ander systeem misschien toch weer interessant wordt.

Het zou natuurlijk kunnen dat het spel zwaarder is dan je processor aan kan maar als je de systeem fouten krijgt dat ik in
je bericht heb gezien kan ik je maar een aanrader geven trouwens staat er er een virus scanner op maar als je vroeger je spel
**** spelen wat ik aanneem dat dat zo is is het enigste dat je kan doen héél je pc herinstaleren indien het niet zo is en al vanaf
dat je het speelt uitvalt zou het kunnen zo als bij mij vroeger op het spel euro truck simulator 2 op windows vista dat de processor
niet sterk genoeg is wat je dan kan doen om er langer op te kunnen spelen is een ventilator kopen en dan kan je wel langer spelen.

Groetjes Glenn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan