Mij pc is net geformatteerd en heb nu XP met SP2
(Bleek volgens degene die mijn pc geformatteerd heeft een virus te hebben)
als antivirus scanner heb ik norton systemworks 2003, die is er door hem opgezet en hij heeft alle virussen weggehaald.
In het begin ging het goed, heb altijd alle live updates gedaan , praat nu over 2 weken maar nu als ik scan dan of blijft de scan steken. Het lijkt alsof hij nog aan het scannen is maar dat is dus niet zo want hij blijft op een bepaalde file staan. (iedere keer op een andere file)
probeer ik dan wat te doen, b.v stel ik heb een open staande browser dan bevriest hij en moet ik rebooten.
Meestal tijdens het scannen stopt de pc er opeens mee.
Ik heb het ook met trendmicro online scan en nog een geprobeerd, maar iedere keer gebeurd er hetzelfde. Of de pc loopt vast of de virusscanner loopt vast.
Ik vind dit heel vervelend.
Heb geprobeerd in veilige modus te scannen maar dat kan dus niet met NAV
heb ik een virus? (in die 2 weken al weer opgelopen?
voor mijn pc geformatteerd was had ik hetzelfde probleem.
alvast bedankt voor enige hulp
groet Marlene:thumb:
(Bleek volgens degene die mijn pc geformatteerd heeft een virus te hebben)
als antivirus scanner heb ik norton systemworks 2003, die is er door hem opgezet en hij heeft alle virussen weggehaald.
In het begin ging het goed, heb altijd alle live updates gedaan , praat nu over 2 weken maar nu als ik scan dan of blijft de scan steken. Het lijkt alsof hij nog aan het scannen is maar dat is dus niet zo want hij blijft op een bepaalde file staan. (iedere keer op een andere file)
probeer ik dan wat te doen, b.v stel ik heb een open staande browser dan bevriest hij en moet ik rebooten.
Meestal tijdens het scannen stopt de pc er opeens mee.
Ik heb het ook met trendmicro online scan en nog een geprobeerd, maar iedere keer gebeurd er hetzelfde. Of de pc loopt vast of de virusscanner loopt vast.
Ik vind dit heel vervelend.
Heb geprobeerd in veilige modus te scannen maar dat kan dus niet met NAV
heb ik een virus? (in die 2 weken al weer opgelopen?
voor mijn pc geformatteerd was had ik hetzelfde probleem.
alvast bedankt voor enige hulp
groet Marlene:thumb: