PC crasht bij kijken films/muziek/games

Status
Niet open voor verdere reacties.

musashi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 nov 2006
Berichten
4
Als ik dus een video of audio bestand open, of als ik een spel probeer op te starten wordt mijn beeld zwart, en kan ik mijn pc nie tuitzetten door gewoon de aan/uit knop in te drukken of ingedrukt te houden :confused: ik moet dan de stekker er uit halen,en er weer in doen,en dan start hij weer op.
Als dit gebeurt dan branden beide lampjes boven de aan/uit knop: dus die met het accu`tje/batterijtje erboven,en die met het lampje erboven, normaal brandt alleen het lampje continu.

met speedfan krijg ik ook bizarre uitkomsten:

http://img153.imageshack.us/img153/7393/speedfan1he3.png
 
Welkom op Helpmij.:)

Temp 1 en Temp 3 lijken mij duidelijk foute waarde en kun je negeren.

Is de videokaart wel redelijk vrij van stof en draait de fan van de videokaart nog wel?
 
Ik ga dalijk even kijken of de fan van de videokaart nog wel draait, alle andere fans,zoals de fan die bovenop de proccesor zit,zijn wel allemaal redelijk stoffig, ik zou niet weten hoe je zet het beste schoon kan maken zonder iets te beschadigen, ik neem aan dat met de stofzuiger er langs uit de orde is??

btw hartelijk dank voor het t snelle antwoord
 
niet met de stofzuiger dan krijg je meer problemen.

gebruik een schone verf kwast borstel het naar beneden als het een maal daar leg op zuigen,
wees voorzichtig dat je geen jumpers mee zuigt van het moederbord
 
ik heb de gehele computer van binnen zo goed mogelijk stof vrij gemaakt. Het probleem doet zich helaas nog steeds voor; het lampje met de accu erboven blijft bij het kijken van een video file weer rbanden,en doet de computer weer niets meer.
Zou een defragmentatie helpen?

p.s er zit geen fan om mij videokaart,enkel een soort ''rooster'' van metaal
 
Laatst bewerkt:
dan is die passief gekoeld. is geluidloos maar niet altijd beter
Als het kan probeer eens een andere videokaart als je vermoedt dat het daar aanlegt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan