PC crasht bij openen map op HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

kerplunk

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2003
Een zeer vervelend probleem:
Elke keer als ik mijn map 'videos' open krijg ik een foutmelding en als ik die afsluit, verdwijnt voor een paar tellen mijn taakbalk van windows en als hij weer terug komt is de 'videos'- map afgeslote, de andere dingen waar hij mee bezig was kunnen wel gewoon verder gaan.
Aangezien ik heel veel videos heb zou ik het zonde vinden als ik niet meer in die map zou kunnen komen.

Hoe voorkom ik dit?
Groeten!
Michiel

wat was de foutmelding ? (eigenlijks een logische vraag)

Deze melding zegt niet zoveel.

Zou je als je melding nog een keer krijgt op "klikt u hier" willen drukken en daar de inhoudt van posten

Iemand enig idee?
Ik heb intussen het volgende geprobeerd:
De complete map die er voor zorgt dat pc hangt gekopieerd naar een andere schijf. originele map verwijderd en de gekopieerde versie geopend. dit gaf geen problemen. ik heb de gekopieerde versie vervolgens geknipt en weer geplakt op zijn oude locatie. Maar helaas, als ik nu de map open op hangt de pc weer. Onder hangen versta ik dat hij de foutmeldin geeft in de post hierboven en vervolgens alle IEschermen en verkenner afsluit.

Kan iemand me alsjeblieft helpen, want het gaat om een map met veel data en ik word een beetje wanhopig

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan