PC crasht na een tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

thingadong

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 sep 2013
Beste help mij forum,

Sinds gister heb ik een zeer irritant probleem. mijn computer stopt na een tijd met werken. dat wil zeggen: ik speel een spel of zit gelange tijd op internet en na een tijd stopt het spel.
ik dacht eerst dat dit door skype zou moeten komen omdat mijn gesprekken na een tijd automatisch stopten (ik kan dan gerust nog doorgaan met spelen) en als ik dan op skype klikte blokkeerd mijn pc met de melding dat een toepassing niet meer werkt en of ik dan het proces wil beindigen. echter, wat ik ook doe de uitkomst is altijd hetzelfde. alles wat ik op mijn scherm deed staat dan vast en alleen mijn muis kan ik nog bewegen. soms wil ctrl+alt+del nog werken maar dan wordt het scherm blauw en staat er de tekst dat de beveiliginsopties worden geladen. dit heb ik sinds ik gister een bluescreen had tijdens het spelen van rome total war 2. ook als ik rome total war 2 speel stopt mijn computer er na een tijd mee.

als iemand weet wat dit is en hoe het op te lossen, alvast bedankt.

Thingadong

Je pc crasht niet , de toepassing chrasht, wil je je systeemspecs geven en erbij zetten welke games je allemaal speelt? Je kunt niet genoeg ram geheugen hebben

Laatst bewerkt:
Mijn specs:

Besturingssysteem
Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
Processor
Intel Core i7 2600 @ 3.40GHz 46 °C
Sandy Bridge 32nm Technologie
RAM
8,00 GB Dual-Kanaal DDR3 @ 662MHz (9-9-9-24)
Moederbord
MEDIONPC MS-7728 (CPU 1) 40 °C
Grafisch
BenQ G2420HD (1920x1080@60Hz)
M2294D-PZ (1680x1050@60Hz)
NVIDIA GeForce GTX 560
Harde schijven
60GB C400-MTFDDAC064MAM (SSD)
932GB Seagate ST31000528AS (SATA) 29 °C
Optische schijven
TSSTcorp CDDVDW SH-216AB
DTSOFT Virtual CdRom Device
Geluid
Realtek High Definition Audio

Ik speel heel veel games, oa: LoL, Rome total war 2, WoW e.d.

echter als ik lol speel en skype crashed dan kan ik mn spel gewoon afmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan