pc delen bv printer

  • Onderwerp starter sjoerd1981
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Hallo

had ff een vraagje tijdje geleden deelde ik mijn pc via ene pc met crosskabel via een extra netwerkkaart.
Nu gebruik ik al een tijdje een route gaat prima nu dacht ik zal eens mijn pc weer ff met elkaar delen.
maar nu lukt het niet begin met pc 1 maak een netwerkje aan bij selectee de verbindingmethode vink ik de bovenste aan deze pc maakt rechtstreeks verbinding met internet dan geeft ik de pc een naam dan werkgroep en als ik dat hem gedaan vraagt die om 3 mogelijkheden op floppy zetten via xp cdrom of (ff vergeten wat dat ook weer was) die ik ben vergeten die doe ik want heb geen floppy drive in 1 pc zitten.
Dan ga ik naar pc twee doe het zelfde weer geeft de pc de zelfde naam als pc 1 start ze allebij opnieuw op maar ja zie de handjes van delen wel maar verder doet die niks.
las wel wat op forum over die crosskabel..heb er nog wel 1 ergens liggen maar dacht als je via router werkt dat je die niet meer nodig had ...en als dat wel zo is vanwaar moet ik die cross instaleren of zo als wat ik vroeger deed via netwerkkaart....
Hoop dat iemand me verder kan helpen want dan kan ik teminste me printer delen meer hoef ik eigelijk niet.
WERK MET XP
Alvast bedankt:rolleyes:

mvg sjoerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan