PC , die net (!) niet zijn opstarten afmaakt.

henkkist

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2002
Berichten
278
Is hier iemand die mij ( tegen betaling ) helpen wil.
In de buurt van Geldrop. En hem gewoon meeneemt en NATUURLIJK, liefst werkend terugbrengt.
En van tevoren de prijs bekend maakt.....
Ik ga er vanuit dat jullie allemaal te vertrouwen hobbyisten zijn ......
 
Kan eventueel ook anders, hoor goede verhalen over deze lui:
 
En van tevoren de prijs bekend maakt.....
Ik ga er vanuit dat jullie allemaal te vertrouwen hobbyisten zijn ......

Dat eerste kan niet, want dan moet je eerst weten wat defect is. Een reparatieshop brengt normaal 'onderzoekskosten' in rekening. Met de conclusie kun je dan een keuze maken om wel of niet te repareren.

Je kunt beter goede duidelijke afspraken maken dan je afhankelijk te maken van 'vertrouwen'.

Wat is er met je computer gebeurd? Specificaties/leeftijd? Errors/meldingen? Screenshots?
 
Wat betreft de kosten is het wel belangrijk dat duidelijk is wat er aan de hand is met de pc. Misschien is het iets heel simpels, maar het kan ook een complexere taak zijn. Wat dat betreft kan het ook de moeite waard zijn om een geheel nieuwe pc aan te schaffen. Als je een schatting van de reparatiekosten hebt en ze vallen hoog uit, kun je altijd op Vergelijkeven.nl kijken wat een nieuwe pc zou kosten. Wellicht moeten er ook onderdelen vervangen worden, dat kan ook wel in de kosten oplopen, afhankelijk van hoe oud en welk model het is. Een hoop afwegingen dus!
 
De pc maakt het opstarten net niet af .. wat gebeurt er dan vervolgens ? Gaat deze herstarten en weer opnieuw proberen op te starten ?
 
Deze topic is van 21 december vorig jaar, de TS heeft dit topic voor het laatst bekeken op 4 januari....
 
Kun je nagaan, zit die man nog steeds met een kapotte pc!;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan