Pc die om de x keer traag/vast loopt en weer door gaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

tieske123

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2006
Berichten
442
Ik heb een heel raar probleem sinds vandaag.

Mijn pc werk ongeveer een 2 min. goed en daarna gaat mijn muis heel erg traag worden en dan pats hangt alles vast.. dit duurt ongeveer 10 sec en daarna lijkt het wel alsof ie weer wakker schrikt en dan werkt de pc weerk voor x min.

Dit it is zeer irritant.. tijdens het typen van deze tekst is het 2 keer gebeurd.. ik kan gewoon typen er komt niks op het scherm en dan ineens een hele zin.. de pc loopt nu weer even goed maar dadelijk vertraagt alles weer en dan hangt ie voor 10 sec ongeveer weer vast en kan ik dan weer wachten .. heel raar en irritant.. heb spyware scanner al erop los laten lopen maar vinden niks...

Wat kan dit nu zijn ??? Hellllp
 
Kijk even naar de lopende processen en CPU gebruik. Waarschijnlijk een proces dat veel van je cpu vraagt.
 
Stja:eek:

Wat voor systeem praten wij over(spec)
Nog Programma`s geinstalleerd de laatste tijd.
Heb je virusscanner draaien?
Nog foutmeldingen gekregen de laatste tijd?

Probeer eerst maar eens een "Defragmentie" van de harde schijf(en).
 
Ik heb niks draaien alles uitgezet . Ik heb geen virus scanner draaien op de achtergrond.
Ik heb ook geen nieuwe software onlangs geinstalleerd.. vanmiddag deed die dit nog niet.. en nu doet ie het ook even niet meer maar ik weet zeker dat het dadelijk weer zover is.

Ik heb een Sempron 300+ met 1 gig geheugen, 256 mb video kaart (nvidea) en 160 gig schijf... dit heeft een dik jaar goed gewerkt.. buiten dan dat windows mijn dvd brander niet herkend maar gewoon als cd brander.. maar goed dat is een ander probleem opzich.

Er is niet echt een programma actief in de taakmanager wat er op kan wijzen dat dit doet.. zie niks anders vermeld staan in de taak manager dan normaal

Raar probleem he
 
O ja wat mij ook opvalt is dat ik geen rechter muis knop meer kan doen op de taakbalk. weet je wel waar je normaal kan kiezen voor taskmanager enzo.. daar reageerd ie niet op.. ik heb ook geen fout melding onlangs gehad
 
Dan zou ik gewoon een "Systeemherstel" proberen naar een week terug!
 
Ik meen dat ik systeemherstel al een x weken terug heb gedaan omdat ik toen met iets zat. weet niet meer wat precies.. maar na een systeemherstel (welke datum ook) gaf ie aan dat ie de pc niet had kunnen terug zetten naar die datum en dus gewoon op vandaag de dag verder draaide... dat was weken terug... ik neem aan dat ie niet ineens nu wel doet.. of toch? ik kan dat eens proberen later vanavond... heb nu een virus sccanner aangezet maar die vind tot nu toe niks!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan