Woodstock5
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 sep 2006
Na een verhuizing wilde ik mijn pc weer aansluiten en opstarten. Na alle kabels te hebben aangesloten zette ik hem aan, maar ik kreeg geen beeld. Het lampje van de monitor knipperde (standby). Ik heb hem uit gezet en alle kabels wat niet direct noodzakelijk was om de pc te starten eruit gehaald. Toen nogmaals aangezet en toen deed hij helemaal niets meer. Een paar keer geprobeerd, maar hij deed echt helemaal niets meer.
Daarna opengesloopt en eerst alle stof verwijderd. Nogmaals op de aan knop geduwd, maar wederom niets. Een andere voedingskabel hielp ook niet. Het ledje (binnen) van de voeding brandde wel en (heel raar) als de voedingskabel eruit getrokken werd begon de koeler ineens te draaien. Dat gebeurde alleen als ik tussendoor op de aan knop had gedrukt.
Mijn vriend heeft verder alle kabels gecontroleerd en hij zag er niets raars aan.
Wat kan het probleem zijn?
Groet,
Stefanie
Daarna opengesloopt en eerst alle stof verwijderd. Nogmaals op de aan knop geduwd, maar wederom niets. Een andere voedingskabel hielp ook niet. Het ledje (binnen) van de voeding brandde wel en (heel raar) als de voedingskabel eruit getrokken werd begon de koeler ineens te draaien. Dat gebeurde alleen als ik tussendoor op de aan knop had gedrukt.
Mijn vriend heeft verder alle kabels gecontroleerd en hij zag er niets raars aan.
Wat kan het probleem zijn?
Groet,
Stefanie