pc doet helemaal niets meer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

elaine2

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2006
Hellupppppppppppp

Goede avond,

Ik heb zojuist de c schijf weer teruggeplaatst.En de geheugenkaart.
Alles gecheckt of het goed aangesloten is.
Ik koppel alles vast en wil hem aanzetten, maar hij doet helemaal niets meer. Geen power, niets!!!

Hoe kan dat??

Hellupppp please.

De bekende stekker? schakelaar op de voeding, achterop de pc?

Hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa.:D

Nee, dat is allemaal goed aangesloten lolbroek!

Het zal waarschijnlijk liggen aan het feit dat er binnen in de pc iets niet goed is aangesloten.
Alle kleine stekkertjes van de power led, hdd led,etc. die verbonden zijn met een rode,gele,zwarte, kabeltjes.
Deze zijn niet verbonden met het moederbord en ik weet absoluut niet waar ze inhoren.

Ik weet ook niet waar ik het typenummer van het moederbord kan vinden.

20/24 pins stekker aangesloten op je moederbord en goed aangedrukt? dat was bij mij de oorzaak, niet goed aandrukken.

Edit, niet goed gelezen :o :o
De kast weer openschroeven en gaan zoeken om een typenummer .... gebruiksaanwijzing misschien nog downloaden en het front van de pc eraftrekken om te zien waar de gekleurde draadjes bijhoren

Laatst bewerkt:
Hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa.:D

Nee, dat is allemaal goed aangesloten lolbroek!

Het zal waarschijnlijk liggen aan het feit dat er binnen in de pc iets niet goed is aangesloten.
Alle kleine stekkertjes van de power led, hdd led,etc. die verbonden zijn met een rode,gele,zwarte, kabeltjes.
Deze zijn niet verbonden met het moederbord en ik weet absoluut niet waar ze inhoren.

Ik weet ook niet waar ik het typenummer van het moederbord kan vinden.

Je bent lekker bezig, als je je bril opzet, je leesbril dan:shocked: :) , staat het sowieso op die stekkertjes, en vaak ook op het mobo, je mag alles verkeerd om aansluiten, de reset en power zijn only make contacten, en de leds kun je omdraaien, mochten ze het niet doen.

Het wel erg letterlijk genomen, de PC schoonmaken.:evil: :p

Je bent lekker bezig, als je je bril opzet, je leesbril dan:shocked: :) , staat het sowieso op die stekkertjes, en vaak ook op het mobo, je mag alles verkeerd om aansluiten, de reset en power zijn only make contacten, en de leds kun je omdraaien, mochten ze het niet doen.

Het wel erg letterlijk genomen, de PC schoonmaken.:evil: :p

Dit is een andere pc kast lange pier, staat compleet buiten het andere verhaal schoonmaken, das mijn eigen goede pc.
Het staat inderdaad op de stekkertjes, en wat is een mobo?
leds kan ik niet omdraaien.
.

20/24 pins stekker aangesloten op je moederbord en goed aangedrukt? dat was bij mij de oorzaak, niet goed aandrukken.

Edit, niet goed gelezen :o :o
De kast weer openschroeven en gaan zoeken om een typenummer .... gebruiksaanwijzing misschien nog downloaden en het front van de pc eraftrekken om te zien waar de gekleurde draadjes bijhoren

De gekleurde draadjes zijn van de powerknoppen o.a.
Het front haal ik er morgen wel ff af.
Typenummer kan ik echt niet vinden, en ik had toch wel mijn bril op :D

Dit is een andere pc kast lange pier, staat compleet buiten het andere verhaal schoonmaken, das mijn eigen goede pc.
Het staat inderdaad op de stekkertjes, en wat is een mobo?
leds kan ik niet omdraaien.
.

Moederbord, enne, leds kun je gewoon omdraaien hoor, de stekkertjes van die leds van power en hdd dan, en ook voor de speaker maakt het niet uit.

Al of het mobo gekeken? eventueel met een loep of vergrootglas, want zonder manual, zul je wat moeten.

Moederbord, enne, leds kun je gewoon omdraaien hoor, de stekkertjes van die leds van power en hdd dan, en ook voor de speaker maakt het niet uit.

Al of het mobo gekeken? eventueel met een loep of vergrootglas, want zonder manual, zul je wat moeten.

Ja lange pier ik heb al op het moederbord gekeken, kijk morgen weer verder.

OO, omdraaien met aansluiten bedoel je.
Ja, ik heb ze nu wel aangesloten tegen elkaar aan, maar dan nog doet ie niets.

Eindelijk het typenr van het moederbord gevonden. Dat is GA-6vx7-4x
van Fujitsu siemens. Wie weet hoe ik aan de handleiding kom?

Zonder het bekende progje uiteraard, want de kast ligt geheel open.:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan