Snotterkop
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 nov 2008
Ik ben sinds kort bezig met het overklokken van mijn pc. Nu draaide alles net nog soepel, mijn gpu(8800gts 640mb) staat op ongeveer 25% hogere Mhz (zowel mijn geheugen als de core) en mijn cpu (E6400) staat op 2.3 Ghz. Nu dacht ik dat ik wel met wat grotere sprongetjes kon beginnen met mn cpu dus ik verhoogde em net naar 2,4Ghz in mn BIOS, ff opnieuw opgestart en toen "pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep", Pc start niet meer op -.- Deze piep begint ongeveer 2 seconden nadat ik me pc aanzet en houd niet meer op, ik kan mn pc ook niet uitzette, enkel resetten (of de stekker eruit halen, wat ik ook heb gedaan). Nu heb ik ergens gelezen dat als je de batterij ofzo van je moederbord haalt, even wacht, en em er dan weer opzet, dat de pc zichzelf reset als het ware. Klopt dit? En zo ja waar vind ik die batterij? Weet iemand een andere oplossing voor dit probleem? Alvast bedankt
EDIT: oja, ik controleerde de temperaturen door ongeveer 2 uur achter elkaar zwaar (denk aan: Crysis, Stalker) te gamen, maar alles was prima in orde (gpu op 65 graden, cpu op 55 en 49 graden)
EDIT: oja, ik controleerde de temperaturen door ongeveer 2 uur achter elkaar zwaar (denk aan: Crysis, Stalker) te gamen, maar alles was prima in orde (gpu op 65 graden, cpu op 55 en 49 graden)
Laatst bewerkt: