Pc doet niets meer na inbouwen videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

willy-w

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2005
Berichten
20
Hallo Iedereen

Ik heb een probleem met me pc. Na het inbouwen van mijn nieuwe Videokaart doet mijn pc helemaal niets meer. als ik de kaart erweer uit haal springt de pc wel aan. Ik heb de bios al geflashd maar dat hielp niks, heb ook de pci-e/agp/vga enz in de bios veranderd maar het probleem blijft bestaan. Kan het zijn dat mijn pci-e slot kapot is of ligt het aan de videokaart? Als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik dat graag. Alvast bedankt.
Groetjes William
(complete specificaties van mijn pc staan in de bijlage
 
hier zijn de specificaties en een foto van de kast
 

Bijlagen

  • Report.txt
    39,1 KB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt:
Goedemiddag,

Waarom de bios geflashd voor dit probleem lijkt mij overbodig is het wel gelukt anders krijg je nooit meer beeld?
 
miss. niet geflasht maar iig alles gereset naar fabrieks instellingen en de onboard videok. werkt (gelukkig) nog wel
 
Hoi,

Heb je altijd een losse kaart erin gehad of heb je op de onboard gedraaid?
 
Kom je met de nieuwe videokaart wel in de bios, of ook niet?
 
het afgelopen jaar heeft ie op de onboard gedraaid daarvoor had ik een ati kaart maar die hield er al na een half jaar mee op
 
Willy,
heb je je onboard kaart wel eerst uitgeschakeld in je bios?
 
Hoi,

Welke ati had je en ik zie dat je voeding 250 watt is misschien is dat wel een beetje te weinig
 
ik weet niet meer welke ati dat was iig een 256 mb, en ik heb ook alle hd's ene dvd roms onkoppeld en toen weer geprobeerd maar dat werkte ook niet dus aan de voeding zal het niet liggen
 
Hoi,

Mogelijkheid om de kaart ergens anders te testen en eventueel ook een andere voeding te proberen?
 
de kaart kan ik helaas nergens anders testen maar heb hier nog wel wat voedingen liggen. kan ik die wel gewoon gebruiken zonder dat er wat doorbrandt of moet ik dan nog ergens rekening mee houden? Ik weet wel wat van computers maar op dat gebied ben ik nog wel een beetje huiverig
 
Hoi,

Meld even welke voeding dat is en kijk of alle aansluitingen voorradig zijn en of aansluiting van de kabel naar het moederbord hetzelfde is
 
ik ga ff kijken. Ik had dit probleem trouwens ook toen ik een 2gb ddr2 geheugenkaart ingebouwd had heeft dat er miss iets mee te maken? ik weet dat mijn pc max 2gb geheugen aan kan en de kaart is video 512mb ddr 2
 
Hoi,

werkgeheugen en geheugen van videokaart is niet hetzelfde dat zou geen probleem op mogen leveren.

maar met plaatsen van videokaart niets los gestoten druk alles nog eens aan.
 
heb alles al na gelopen en als ik de videokaart eruit haal werkt alles perfect.
de aansluiting zan de voeding is helaas niet hetzelfde, die gebruikt 20 pins en ik moet een 24 pins hebben dus dat kan ik nu ook niet testen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan