PC doet niets meer na NOD32 scan en verwijderen van virussen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gaaby

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2007
Berichten
27
Ik ging net mijn pc scanne met NOD32 en toen bleek dat heel me computer vol zat met virussen. hy heeft alles automatisch verwijderd, en nu kan ik niks meer. bijna alles is verwijderd. ook mijn systeem herstel kan ik niet gebruiken. die is ook weg. Heeft iemand enig idee hoe systeemherstel terug kan zetten? :shocked:
 
Als je virusen heb zitten die ook in systeemherstel vandaar dat er nu geen herstel punten zijn.

En wat werkt er nu niet meer. Vanalls dat lijkt mij zeer sterk.
 
Welkom op Helpmij.:)

Ik heb de titel van je vraag aangepast "Help!!" zegt niets over je vraag/probleem.
 
Als je zo veel virussen hebt op je pc kan ik je maar 1 ding aanraden en dat is de hele schijf formateren.
Het is namelijk zo dat je zo veel aangetaste systeem bestanden verwijderd hebt dat je besturingssysteem ernstig beschadigd is.
Zorg dat je na een schone installatie een goede virusscanner installeerd.
 
Ik ging net mijn pc scanne met NOD32 en toen bleek dat heel me computer vol zat met virussen. hy heeft alles automatisch verwijderd, en nu kan ik niks meer. bijna alles is verwijderd. ook mijn systeem herstel kan ik niet gebruiken. die is ook weg. Heeft iemand enig idee hoe systeemherstel terug kan zetten? :shocked:

Het is nog niet helemaal verloren, je kunt sowieso proberen een Repair-install van Windows uit te voeren. Opstarten vanaf de cd (cd-rom station moet voor de HDD staan in de boot sequence van het BIOS, anders wordt de HDD als eerste opgestart) en dan kiezen om een Windows-installatie te repareren, maar niet kiezen voor ''R'' aan het begin, eerst kiezen voor Windows XP installeren, pas later kun je kiezen voor een Repair-install.
 
Jaa het probleem is al opgelost, ik heb in veilige modus even systeem herstel gedaan. en alles doet het weer.
 
Dan zou ik maar eesn even scanen op virussen na je systeem herstel.
 
Jaa het probleem is al opgelost, ik heb in veilige modus even systeem herstel gedaan. en alles doet het weer.

Mooi, en nu inderdaad scannen en daarna eventueel toch nog voor de zekerheid een HijackThis-logje maken en laten nakijken. Dan weet je zeker dat het ergste eruit is.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan