Hallo,
Ik heb een probleem...
Vanaf vorige week begon mijn pc raar te doen, hij ging spontaan uit het niets opnieuw opstarten of uitvallen.
Dit stoorde mij niet want daarna deed de pc het gewoon weer, maar op een morgen deed hij het niet meer, het opstarten ging oneindig door en als hij iets verder kwam dan de reguliere opstartprocedures (bios ofzoiets) dan kreeg ik een blauw scherm. Na nader onderzoek bleek dat de harde schijf (c
stuk was, nu zit er een nieuwe in maar mn pc doet nu het volgende...
Hij start wederom oneindig op, de ene keer na 10sec de andere keer na 5 min. ik heb het volgende geprobeerd om het op te lossen:
1. koelers stofvrij gemaakt
2. de pc opstarten met toetsenbord,muis, cdroms etc. losgekoppeld
3. de kast open gehad (misschien was het te heet)
4. andere voedingstekker
Ik ben ten einde raad vooral nu mijn computer niet eens meer aan wil!
Wie kan mij helpen?
(excuses voor het lange bericht)
Ik heb een probleem...
Vanaf vorige week begon mijn pc raar te doen, hij ging spontaan uit het niets opnieuw opstarten of uitvallen.
Dit stoorde mij niet want daarna deed de pc het gewoon weer, maar op een morgen deed hij het niet meer, het opstarten ging oneindig door en als hij iets verder kwam dan de reguliere opstartprocedures (bios ofzoiets) dan kreeg ik een blauw scherm. Na nader onderzoek bleek dat de harde schijf (c

Hij start wederom oneindig op, de ene keer na 10sec de andere keer na 5 min. ik heb het volgende geprobeerd om het op te lossen:
1. koelers stofvrij gemaakt
2. de pc opstarten met toetsenbord,muis, cdroms etc. losgekoppeld
3. de kast open gehad (misschien was het te heet)
4. andere voedingstekker
Ik ben ten einde raad vooral nu mijn computer niet eens meer aan wil!
Wie kan mij helpen?
(excuses voor het lange bericht)