PC doet niks meer na starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanNL

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2009
Berichten
5
Hallo allemaal,

Zojuist heb ik software geinstalleerd voor een nieuw beeldscherm. Hierna moest ik mijn pc opnieuw opstarten.
Na het opstarten doet mijn pc ongeveer een halve minuut alles nog maar daarna flikkert het 1x zwart en komt het bureaublad weer tevoorschijn. Alleen deze keer kan ik helemaal niks meer doen. Mijn muis kan ik niet meer bewegen terwijl die aangeeft dat hij wel goed is aangesloten. Ook mijn toetsenbord en overige aangesloten hardware doen het niet meer....

Nu kan ik ook geen systeemherstel uitvoeren vanuit windows aangezien mijn muis niks meer doet. Weet een van jullie toevallig op dit probleem een oplossing? Mijn dank zou zeer groot zijn!

ps. excuses als dit bericht is gepost op het verkeerde subforum (A)
 
volgens mij doet alles het nog bij jou, maar dat laat jou beeldscherm niet aan jou zien.
probeer maar uit. druk op je toetsenbord op de windowsknop (dat is naast de ctrl en de alt)
en dan 1 keer omhoog met je pijltjes toetsen, en dan op enter, en dan nog een keer op enter. Als je computer dan uit gaat, werkt alles nog, anders is er iets anders aan de hand.

Gr
 
volgens mij doet alles het nog bij jou, maar dat laat jou beeldscherm niet aan jou zien.
probeer maar uit. druk op je toetsenbord op de windowsknop (dat is naast de ctrl en de alt)
en dan 1 keer omhoog met je pijltjes toetsen, en dan op enter, en dan nog een keer op enter. Als je computer dan uit gaat, werkt alles nog, anders is er iets anders aan de hand.

Gr

Ik zal het morgen meteen uitproberen. Ik had het eerder op de avond wel geprobeerd om het weer op mijn oude beeldscherm aan te sluiten maar helaas nog steeds hetzelfde probleem. Iig zal ik het morgen nogmaals proberen.

Gr
 
Heb je trouwens dat programma geinstalleerd voordat je voor het eerst het nieuwe scherm aansloot?

Of werkte het scherm voor het programma wel?

Check voor de zekerheid ook even of je (mocht je pc een losse en onboard videokaart hebben) of je het scherm op de juiste poort hebt aangesloten. Heb je er twee, plaats dan het scherm ook eens op de andere, wie weet zit de kabel gewoon verkeerd.
 
Heb je trouwens dat programma geinstalleerd voordat je voor het eerst het nieuwe scherm aansloot?

Of werkte het scherm voor het programma wel?

Check voor de zekerheid ook even of je (mocht je pc een losse en onboard videokaart hebben) of je het scherm op de juiste poort hebt aangesloten. Heb je er twee, plaats dan het scherm ook eens op de andere, wie weet zit de kabel gewoon verkeerd.

Ik had eerst het scherm aangesloten en daarna pas de software geinstalleerd, zo werd het ook aangegeven in de manual namelijk. Voordat ik de software had geinstalleerd deed alles het nog perfect btw.
De andere bovengenoemde oplossingen hielpen helaas niks :( Ik heb het met een andere kabel geprobeerd en in een andere poort van mn pc.

Waarschijnlijk ligt het dus aan de geinstalleerde software?

Gr,
 
Start je pc op in veilige modus en probeer daar dan systeemherstel uit te voeren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan