Pc doet niks meer nar nieuwe hdinstallatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovendien, als je bios je harddisk niet zou herkennen bestaan er ook nog 'bios overlay' programma's, die worden gratis geleverd door de fabrikant van de HDD en daarmee omzeil je de eventuele hardware matige bios beperkingen. (krijg je zelfs een 200Gb op een oude 486 mee aan de gang)
Ik kan me nauwelijks voorstellen, dat als jij geen gekke dingen gedaan hebt tijdens het in/ombouwen, het moederbord kapot zou zijn.

p.s. Het wordt wel een west-brabants onderonsje (iemand nog een worstebroodje :D )

Ik zou je wel willen helpen, maar ja krabben zijn niet welkom in Tullepetoanestad :evil:

Laatst bewerkt:
Worsten broodje? lekker!!!!!!!!Laat maar komen!
En ach ja die rivaliteit tussen ons valt wel mee, toch?
Jullie kunnen geen vastenavond vieren en wij hebben geen kermis! Thats it!

:p :p

Nee kan door deze actie bijna niet dat je Mobo naar de vaantjes is !

tsja.............. echt alles is voor de rest oké !
kheb em naar de pczaak gebracht (online shop en een kennis van me dus die wilde er wel even naar kijken)
vd week krijg ik dus te horen wat er scheelt.......
ik hoop maar dat het het moederbord is ! de prijzen voor een nieuwe vallen in mijn ogen nogal mee......
of het moet mijn videokaart zijn, dan koop ik meteen een heftige waar ik weer even flink mee vooruit kan....

afwachten dus...

het is wat hier met die brabo's haha, maar die nemen tenminste wel de tijd/moeite om even te reageren:thumb:

Aloha weer luitjes

Mn pc heb ik van de week weer op kunnen halen, eerst kreeg ik een telefoontje dat mn moederbord nergens op reageerde en datt er dus een nieuw moederbord en nieuw geheugen in moest (het geheugen wat ik voor mijn mobo had was schijnbaar niet meer in nieuwe mobo;s te plaatsen)
Ik akkoord gegaan en een paar dagen later kreeg ik een mailtje dat ik mn pc op kon halen.......
Ze hadden het kunnen repareren !
Nu bleek dus dat er aan de achterkant van het mobo (de bevestigingskant tussen de behuizing en het mobo) wat vuil,schraapsel,ijzer(?) zat wat op de een of andere manier een soort kortsluiting maakte waardoor alles dus niet meer werkte !!

THATS IT ! was natuurlijk toppie, achterkant wat schoongemaakt en hij draait weer als een tierelier en MET extra grote harde schijf nu (als slave) geen enkel probleem dus.

Thanks voor alle info en moeite die jullie gedaan hebben.
Rare info van Medion trouwens , dat mn mobo het niet aan zou kunnen etc.

Adios :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan