pc doet niks meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mpfromnl1986

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2005
Berichten
34
hoi iedereen,

laatst een vraag gesteld over xp, prima mee geholpen dus ik hoop nu ook weer. Ik heb sinds 2 dagen dat als ik mijn computer aanzet de aan/uit knop oranje knipperde, en alleen de ventilatoren gingen draaien, verder gebeurde er niks, Van alles geprobeerd,andere voeding erin, ennog steeds oranje knipperen. Nu hebik vandaag de batterij uit mijn moederbord gehaald en er weer in gedaan en nu brand er ookgeen lampje meer. PC gaat wel aan maar er gebeurt helemaal nks. Ik ben bang datmijn moederbord overleden is, kan het nog iets anders zijn?
 
Oranje knipperend lampje is normaal de standby functie.
Een slaapstand zeg maar.

Toen je de batterij verving, was toen de stroom eraf?
Had je zo'n anti staisch polsbandje om?
Of continu met 1 hand een niet gelakt deel van de kast vastgehouden?
Hond / kat / wollen tapijt?
Fleece-trui aan?
 
zitten de voeding stekkers wel goed aangesloten als het goed is moeten er 2 stekkers van je voeding op het moederbord!
 
hey ik ben anti statisch bezig geweest, weet wat ESD is, heb het op me werk ook. Ik heb de voeding vervangen en idd twee stekkers op me moederbord ingeplugd, toen ik de batterij verving was de stroom er helemaal af.

oranje knipperend was bij mij geen standby, was continue oranje.
 
Laatst bewerkt:
probeer het volgende :
haal alles uit je computer video-kaart,ram, laat je processor maar even zitten
kijk even wat er nu gebeurd als het goed is zou je pc moeten piepen omdat hij verschillende dingen mist...
Maar de kans dat je moederbord kapot is kan er natuurlijk ook zijn,
controleer ook even of je : powersw goed is aangedrukt op je moederbord het kan namlijk dat deze is los geraakt en de power knop daarom geen signaal meer geeft
 
hey heb het geprobeerd, alles losgekoppeld maar nog niks. als ik me PC aa druk gaat de ventilator draaien, meer gebeurt er niet. zelfs geen piepje, en het lampje van de aan/uit knop brand helemaal niet meer. moederbord stuk dus. helaas. word een nieuwe kopen. in ieder geval bedankt voor voor jullie hulp.
 
Het zou nog de voeding kunnen zijn.
Gaan de cd-rom deurtjes nog open?
Heb je op een ide-voedings stekker nog +5 volt en +12 volt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan