pc doet niks meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommie14

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2011
ik heb mijn hardware overgezet in een nieuwe kast maar de computer doet nu niks meer als ik op de aan en uit knop druk. wat is er aan de hand met mijn computer. (ik wist niet waar ik dit moest posten dus als het verkeerd is meld dat even dan zal ik hem op de goede plek zetten)

Hoi,

Ja dat kan verschillende oorzaken hebben:
1 de aan/uit knop goed aangesloten
2 afstand busjes geplaatst moederbord /kast
3 alle kabels goed aangesloten en alle kabels aangesloten

alle kabels zijn goed aangesloten en de afstandsbusjes zitten erin.
is pwr-sw hetzelfde als mb sw?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dan zou ik alle er uit halen en kijken of het buiten de kast wel wil werpt vaak een ander beeld op de zaak.
Ja dat lijkt mij de zelfde sw

Laatst bewerkt:
ik heb alles opnieuw weer aangesloten maar hij doet niks. ik heb ook mijn andere voeding erachter gedaan maar dat maakte weinig verschil.

Hoi,

Ja als het goed was voordat je ging ombouwen lijkt mij dat je ergens een aansluit foutje maakt sluit de aan uit schakelaar niet aan en maak even met een kleine schroevendraaier contact op de twee pennen op het moederbord van de aan/uit schakelaar.

doet het als nog niet. ik heb ook geprobeerd met de schakelaar van de andere kast maar dan doet ie het ook niet

Ff een gekke opmerking tussendoor....(just to be sure)

Maak je gebruik van een stekkerdoos met aan/uit schakelaar?
Je zult niet de eerste zijn die de schakelaar op uit heeft staan.

Of het aan/uit knopje achterop de voeding, aan de buitenkant...

ja en wat was het nu? zou het wel leuk vinden om dit te lezen;)

En hoe dan? Dat willen alle mensen die geprobeerd hebben je te helpen ook weten natuurlijk. Daar leren we van en is het forum voor

En hoe??

Wat betreft de stekkerdoos;ik heb een keer bijna 30km gereden(enkele reis)om een voeding te moeten vervangen.Dus niet....:D:D

Jammer geen reactie:confused::confused: zal dus inderdaad de aan / uitknop op de voeding of stekkerblok zijn geweest .en zit zich nu in hoek te schamen:D:D

probleem is toch nog niet opgelost. hij deed het net gewoon maar als ik hem opnieuw opstart doet ie het niet meer. volgens mij zit er een breukje in een kabeltje. zou dit kunnen?

Hoi,

Maar wat had je gedaan toen hij het wel opeens ging doen? en ja zou kunnen een kabelbreuk neem eens een ander aansluitsnoer als je die hebt .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan