Pc doet niks

Status
Niet open voor verdere reacties.

kickboy

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Beste mensen.

Gisteren sloot ik mijn pc normaal af. Ik wou vandaag op me pc. Alles ging goed totdat ik ingelogd was. ik laat hem helemaal opstarten. Als hij klaar is drukte ik op Firefox. Hij loopt alleen vast. Met alles wat ik doe. Nu zit ik in veilige modus. Wat wel werkt. Hoe kan ik dit oplossen??

Chris

laat in veilige modus je virus scan eens scannen.
installeer en laat dit programma ook nog draaien:
mbam http://download.cnet.com/Malwarebyt...4572.html?part=dl-10804572&subj=dl&tag=button
succes:thumb:
waarom ik je dit laat doen waarschijnlijk heb je een virus.
draai daarna als hij niks vind ccleaner http://download.cnet.com/ccleaner/?tag=mncol en laat hem je schijf opruimen en het register.(maak van het register altijd een backup. zorg ervoor dat je ook je bestanden veilig stelt! voor het geval dat. daar na kan je als het werkt je hardeschijf een keer defragmenteren. alle programma's>assecoires>system tools>schijf defragmentatie en klik daar ook op schijf opruiming.
laat de resulaten even weten!

Laatst bewerkt:
maar gisteren heeft ie het de hele tijd gedaan. toen sloot ik spel af en sluite ik af. Dus ben verder niet op internet enzow geweerst

een virus kan er al langer opstaan en later pas toeslaan. probeer dit maar het is ongeveer een kans van 50% dat het een virus is bij deze problemen.

ik verzend net dat bericht. en krijg een bericht dat ik een trojan heb.

Zo meer info.

Trojan : Trojan-Downloader.Win32.Pher.sq
Werking : kan ik niet vinden

Laatst bewerkt:
dus een virus dus verbreek je internet connectie. en ga scannen met de 2 programma's die ik je gaf (antivirus en mbam)
succes:thumb:

hey

ik was dus op zoek naar iemand met het zelfde probleem... alleen kan ik nu dus helemaal niks meer met mijn pc had virusscan gedaan virus verwijderd moest opnieuw opstarten volgens virus scan en sindsdien doet mijn pc helemaal niks meer hij maakt geen contact met toetstenbord of muis of beeldscherm waardoor ik nu dus ook niet meer in staat ben het ding op nieuw te installeren ... beetje moedeloos word je ervan

iemand mss een idee hoe ik hem weer aan de praat krijg?

btw heb alle problemen gehad die hier ook vernoemt werden met idd ook een trojan erop pc die vast loopt

Laatst bewerkt:
wowfreak. Ik denk formateren of systeemherstel. Kan je proberen

Mijn probleem. Virus scanner vondt alleen die trojan. Maar hij deed nog erg sloom en liep vast. nu zit ik in normaal opstarten. Het begin zeker 10 min gewacht want hij reageert niet maar nu wel. Hij is nu aan het degrafmenteren. Die krijg ik als raad door vrienden. Nu doet ie het goed. straks uitchecken of ik niet meer 10 min hoeft te wachten

Bedank voor jullie hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan