Pc doet raar weet niet wat :s

Status
Niet open voor verdere reacties.

ridak55

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2006
Windows kan het lokaal opgeslagen profiel niet laden. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door onvoldoende toegangsrechten of een beschadigd lokaal profiel. Neem contact op met de netwerkbeheerder wanneer het probleem blijft bestaan.

Detail: Fout tijdens een bewerking in een pagina.

dit zegt hij als ik opstart voor de inlog pagina.
als hij opgestart is is hij op een tijdelijke profiel gelogt en al mijn bestanden zijn weg.
ik hoop snel antwoord te krijgen omdat ik een boekverslag moet maken:S

alvast bedankt....

Maak een nieuw profiel aan en log in onder administrator en kopieer alle bestanden van je ouwe profiel naar je nieuwe profiel dus, Je ouwe profiel hernoem je van nldintr3 naar nldintr3.old ( profiel naam is dus nldintr3, bij jou is het waarschijnlijk wat anders )
Dit alles doe je onder administrator, ook het hernoemen van je profiel. Dit profiel kan je zie je ook bij Document and Settings

c:/document and setting/nldintr3.old/desktop (ouwe profiel) naar >
c:/document and setting/nldintr3/desktop (nieuw profiel)

c:/document and setting/nldintr3.old/favorites (ouwe profiel) naar >
c:/document and setting/nldintr3/favorites (nieuw profiel)

c:/document and setting/nldintr3.old/my documents
(ouwe profiel) naar >
c:/document and setting/nldintr3/my documents (nieuw profiel)

Deze 3 mappen kopieer je weer naar dezelfde directory bijv. bij me nieuwe profiel ook nldintr3 Zie hierboven.

Ben je gelijk van alle gezeik af:thumb:

Laatst bewerkt:
Maak een nieuw profiel aan en log in onder administrator en kopieer alle bestanden van je ouwe profiel naar je nieuwe profiel dus, Je ouwe profiel hernoem je van nldintr3 naar nldintr3.old ( profiel naam is dus nldintr3, bij jou is het waarschijnlijk wat anders )
Dit alles doe je onder administrator, ook het hernoemen van je profiel. Dit profiel kan je zie je ook bij Document and Settings

c:/document and setting/nldintr3.old/desktop (ouwe profiel) naar >
c:/document and setting/nldintr3/desktop (nieuw profiel)

c:/document and setting/nldintr3.old/favorites (ouwe profiel) naar >
c:/document and setting/nldintr3/favorites (nieuw profiel)

c:/document and setting/nldintr3.old/my documents
(ouwe profiel) naar >
c:/document and setting/nldintr3/my documents (nieuw profiel)

Deze 3 mappen kopieer je weer naar dezelfde directory bijv. bij me nieuwe profiel ook nldintr3 Zie hierboven.

Ben je gelijk van alle gezeik af:thumb:

ja ik heb je aanwijzingen gevolgt maar dankzij jou is alles na de reboot verwijdert :s hij zegt nu niet meer die error.. maja nu is wel alles weg ik kan het ook nergens vinden:(

dan heb je toch echt iets verkeerd gedaan, het enigste wat daar staat: is dat je ouwe documenten + alles van je profiel in je nieuwe profiel zet. Maarja simpeler kon ik het niet uitleggen. Dan maar Win Undelete downloaden + serial, om je data terug te krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan