Pc doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer94

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2008
Berichten
41
Hallo

Dit was eerst een dubbele vraag , maar is nu verkeerd gepost omdat het 2 aparte vragen waren 1e over me geluid 2e over me pc in het algemeen

Code:
Dit is eigenlijk een dubbele vraag maar zal eerst over mn geluid beginnen

ongeveer 20 minuten geleden was ik aan het computer en opeens had ik geen geluid meer , toen ik ook zag dat ik een melding had van systeembronnen heb ik de pc opnieuw opgestart en ging er van uit dat het daarna weer werkte.
maar dat was helaas niet waar , toen heb ik de instellingen gecheckt en er stond niks gedempt en ook Bij configuratie scherm - spraak geluid en geluidsapparaten - eigenschappen van geluiden en audia apparaten - hardware stond dat alle hadware goed werkte 

Dus ik heb ook al geprobeerd om muziek te luister met een koptelefoon maar dat werkte ook niet , ik hoor alleen maar als ik bij volumeregeling  klik op zn schuif ding zn geluid van me speaker die in me pc zelf zit en niet uit me normale losse speakers die normaal dat geluid maken ,

Dus nu de vraag licht het aan me geluidskaart is die defect of kan er mischien wat anders aan de hand zijn

Edit : Dit stuk wat in de code staat is niet meer van toepassing , ineens werkte me geluid weer niks veranderd ofso heel raar ... ,

Nu mn 2e vraag in het kort ,

weet iemand hoe het komt dat ik de laatste 2 weken meldingen krijg over systeembronnen , pc vergrendeld , Details hier onder


* melding van systeembronne
* melding dat de pc vergrendeld is terwijl dat niet zo is
* Plaatje van windows xp pro in dat pc vergendeld scherm terwijl ik windows xp home heb
* safari die vastloopt met oa flash spellen /applicaties
* safari die zomaar in ene afsluit
* melding van norton anti virus dat anti virus niet werkt door een fout in app.... nogwat in appcore weet de melding niet precies hoe het meer was maar als ik me zie zal ik m posten dus me norton is deffect ,
* ben nu met spywaredoctor aan het scannen dus heb daar nog geen resultaat van

Tot zover mijn probleem

Ik zou het geweldig vinden als iemand mij hiermij zou kunnen helpen :thumb::D

Alvast bedankt

Killer94nl
 
Laatst bewerkt:
Dit lijkt me niet iets wat je 'even' kunt fixen. Je hebt het over 6 problemen, die al dan niet met elkaar te maken hebben.. De beste (enige) tip: XP opnieuw installeren.. Eventueel kies je voor herstellen, door een install over de bestaande heen te zetten, maar misschien beter helemaal schoon beginnen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan