pc doet sloooooooooom...

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmie1

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2009
Berichten
291
Hi all!! Heb een probleem...
mijn laptop doet raar... Ik heb hem pas opnieuw geinstalleerd met win xp, maar heb steeds tzelfde probleem... In het begin werkt hij prima, maar na een tijdje gaat hij heel langzaam. Het opstarten duurt 10 min(excl inloggen) en opgestart loopt hij steeds langzamer. Geluid afspelen kan niet want het geluid stoort alsof er een bekraste cd is.
weet iemand hoe ik dit oplos?
 
Hoi !

Juiste drivers ook al geinstalleerd ?

Greetz,

Harry.
 
alles opnieuw geinstalleerd, probleem komt weer na een tijdje terug...

Ja, ik heb gegoogled, bootvis geinstalleerd, maar helpt niet.
 
had het probleem al eerder, alles opnieuw geinstalleerd, windows, drivers enz... maar probleem komt steeds terug. Heb ook op google gezien dat er zo'n30 processen horen te zijn in taakbeheer, heb er bij 60!!!
 
Misschien eens even kijken welke er overbodig zijn?

Probeer dit programma eens: Ccleaner

Kijk bij dat programma ook eens bij opstartprogramma's:)

Verder kan Winpatrol je ook helpen. Die meld het meteen als er een ongewenst programma wordt gedecteerd of browserinstellingen zijn gewijzigd.
 
ik heb ccleaner al, maar het helpt niets...
Ik heb alle processen waarvan ik denk dat ze nodig zijn, aan gelaten, maar er blijven nog steeds zoveel processen. mijn cpu-gebruik is vaak ook zeer hoog...
 
Hoe heb je die nieuwe installatie gedaan?
Harddisk geformateerd helemaal?
 
Probeer die Winpatrol dan eventjes, daar heb ik zeer goede ervaringen mee, (afgezien van het geblaf af en toe) maar je kan daar ook de opstart programma's verwijderen enz.

is erg handig.

Welke virusscanner heb je?
 
windows opnieuw geinstalleerd zonder formatteren. 2 nieuwe installaties, waarbij steeds hetzelfde probleem.

Heb nu AVG anti-virus plus firewall free één maandlicentie. Daarvoor AVG internet security full, met alles erop en eraan
 
Laatst bewerkt:
ik zal het proberen zodra ik thuis ben. Ik laat het nog wel ff weten...:confused:
 
ik zou windows eens opnieuw installeren met formateren en dan niet snel formateren gebruiken
 
Het programma zelf doet het wel, maar het systeem reageert te langzaam om er iets mee te doen. Zou het misschien helpen als ik de virusscan eraf gooi en er een andere voor in de plaats zet??

Opnieuw installeren? Kan het ook met torrent-gedownloade versies, mijn cd doet het niet goed meer.....

Zit een beetje in alle kanten vast, geloof ik....:confused:
 
als je een legale cd key hebt moet het wel lukken lijkt mij leen anders een cd van iemand anders
 
je kan het proberen door de virus scanner er af te gooiene en een andere te installeren.
wel een tip als je dat doet download t eerst het antivirus programma. sluit je internetverbinding, deinstal de oude. reboot. installeer de nieuwe.

voor een goed alternatief gebruik rising antivirus free edition. gebruik ik zelf en belast het systeem nauwelijks.
hij is wel erg streng want vraagt overal toegang voor.
en voor create and moddifie autorun altijd allow gebruiken.
 
ohja, ik vergat te vermelden: geluid en muis haperen ook...
 
Ik zou hem ook herinstalleren met een gedownloade versie, maar gebruik wel een legale cd key.
 
Hoe heb je kunnen installeren dan als je cd van windows niet goed werkt?
Wat je nu probeert zorgt ervoor, dat de problemen alleen maar groter worden.

Nieuwe schone installatie doen dus!
 
Hoe heb je kunnen installeren dan als je cd van windows niet goed werkt?
Wat je nu probeert zorgt ervoor, dat de problemen alleen maar groter worden.

Nieuwe schone installatie doen dus!

Hier sta ik 100% achter. Je maakt de problemen groter door nu door te blijven klooien. Gewoon een schone installatie;)
 
Kan ik dan een CD van iemand anders lenen, en met m'n eigen productcode(windows xp home acer incorporated) installeren? Of moet ik gewn mn eigen cd weer proberen(hoewel ik al bijna zeker weet dat die kapoet is)?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan