pc doet soms niets bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

a194645

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
Berichten
1.591
heb hier een raar probleem,

de pc draait gewoon maar als je restart gaat alleen de ventilator draaien het lichtje van de schakelaar en van de floppy doet het ook maar de cdrom en cdrw doen niets , het scherm blijft zwart en komen ook geen dos letters van het systeem. heb hem geformateert ( wat soms zeer vervelend was omdat ie niet altijd opstarte )
maar het probleem blijft dus.

er staat windows home op pentium 4.( dacht ik ) 1.200 ghz 256 ram geheugen , videokaart van hercules ,moederbord Asus.

heb er al ander geheugen in gedaan helpt ook niet heb een ander videokaart geprobeert ging eerst wel maar bij een volgende opstart weer het zelfde .

ik weet niet waar ik de fout moet zoeken , kan het de voeding zijn of het batereitje ?? of iets anders

alvast bedankt
johnny
 
Is je voeding sterk genoeg voor alles wat aan je mobo hangt?
 
ac input230v 3A 50 hz
max output power 180W
dc output +3.3v 16.7A/org ....
model:
FSP180-50ni(vpf)

ik heb ook het gevoel dat het aan de voeding ligt

groetjes
johnny
 
zijn dit genoeg gegevens laat het anders weten of als iemand een ander piste verdenkt ?

alvast bedankt
johnny
 
180 watt volgens mij is dit niet goed
300 of 350 is volgens mij oke>?
 
oke dan weet ik welke richting ik uitmoet.
zal voor een nieuwe voeding gaan zien , weet je ook wat een nieuwe voeding kost ,

mvg
johnny
 
zou het kunnen dat als ik de videokaart eruit haal ( het is een all in moederbordje met een ingebouwde videokaart) en dus de ingebouwde videokaart gebruik dat de voeding het dan wel net aankan ?

groetjes
johnny
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan