Na een bliksem inslag heb ik een nieuw moederbord gekocht.
De Asus P5QLD Pro sinds die tijd heb ik allen maar problemen met de PC.
Programma`s die voorheen vlekkeloos werkte laten de PC nu vastlopen.
Nadat het moederbord was geinstaleerd ben ik begonnen aan een schone instalatie.
Bij diverse drivers voor keybord en geluidskaart ging het mis de pc liep vast.
Ben opnieuw begonnen toen liep de instalatie van de drivers goed.
Maar toen ik het programma Raxco Perfect disk (orgineel) wilde instaleren liep de pc weer vast.
Weer opnieuw begonnen en alles werkte.
Heb een image gemaakt en probeerde Raxco weer te instaleren weer met het zelfde resultaat.
(Met het oude moederbord werkte dit programma perfect)
PC loopt vast.
Hier een opsomming wat er allemaal gebeurt aan fouten als ik Raxco instaleer
1 Krijg het bericht Verkenner werkt niet meer
2 krijg een blauw scherm
3 toetsenbord werkt niet meer en muiswijzer bevriest in het beeldscherm als hij weer werkt ga ik
Naar start en dan bevriest hij weer.
4 klik op start/opnieuw opstarten pc sluit alle lopende progs af maar start niet meer opnieuw op
Moet via knop op de kast uitschakelen
5 na enige malen drukken op CTRL/Alt/Delete gebeurd er niks maar na even wachten word het beeld zwart alleen de muiswijzer kan ik in het beeldscherm zien en bewegen.
Na enige tijd krijg ik het bericht
De opties voor beveiligen en aanmelden zijn niet weergegeven nadat op CTRL/Alt/Delete is gedrukt
Druk op ESC of start de computer op met behulp van de aan/uit knop als het besturings systeem niet reageerd (als ik een tijd wacht komt er weer beeld maar niks werkt)
Druk ik op de knop op de pc kast en start daarna opnieuw op werkt alles weer gewoon.
bovenstaande is niet in een dag gebeurd maar na een week uitproberen
Ik werk met Win7 Home Premium bij de instalatie heeft Win7 alle drivers ook voor het moederbord geinstaleerd (er zit een driver dvd bij is het mogenlijk dat ik deze moet gebruiken en niet Win7)
De Asus P5QLD Pro sinds die tijd heb ik allen maar problemen met de PC.
Programma`s die voorheen vlekkeloos werkte laten de PC nu vastlopen.
Nadat het moederbord was geinstaleerd ben ik begonnen aan een schone instalatie.
Bij diverse drivers voor keybord en geluidskaart ging het mis de pc liep vast.
Ben opnieuw begonnen toen liep de instalatie van de drivers goed.
Maar toen ik het programma Raxco Perfect disk (orgineel) wilde instaleren liep de pc weer vast.
Weer opnieuw begonnen en alles werkte.
Heb een image gemaakt en probeerde Raxco weer te instaleren weer met het zelfde resultaat.
(Met het oude moederbord werkte dit programma perfect)
PC loopt vast.
Hier een opsomming wat er allemaal gebeurt aan fouten als ik Raxco instaleer
1 Krijg het bericht Verkenner werkt niet meer
2 krijg een blauw scherm
3 toetsenbord werkt niet meer en muiswijzer bevriest in het beeldscherm als hij weer werkt ga ik
Naar start en dan bevriest hij weer.
4 klik op start/opnieuw opstarten pc sluit alle lopende progs af maar start niet meer opnieuw op
Moet via knop op de kast uitschakelen
5 na enige malen drukken op CTRL/Alt/Delete gebeurd er niks maar na even wachten word het beeld zwart alleen de muiswijzer kan ik in het beeldscherm zien en bewegen.
Na enige tijd krijg ik het bericht
De opties voor beveiligen en aanmelden zijn niet weergegeven nadat op CTRL/Alt/Delete is gedrukt
Druk op ESC of start de computer op met behulp van de aan/uit knop als het besturings systeem niet reageerd (als ik een tijd wacht komt er weer beeld maar niks werkt)
Druk ik op de knop op de pc kast en start daarna opnieuw op werkt alles weer gewoon.
bovenstaande is niet in een dag gebeurd maar na een week uitproberen
Ik werk met Win7 Home Premium bij de instalatie heeft Win7 alle drivers ook voor het moederbord geinstaleerd (er zit een driver dvd bij is het mogenlijk dat ik deze moet gebruiken en niet Win7)