PC doet vreemd na inzetten moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb contact opgenomen met Raxco lieten me het volgende doen Ga naar “Start” en type in deze console eventvwr.msc

ik weet niet of hier mee wat uit te vinden is.
ook moest ik een test doen met BurninTest met als resultaat deze melding

Detailed Event Log
LOG NOTE: 2010-08-17 10:12:00, Status, Main Tests started
LOG NOTE: 2010-08-17 10:12:00, CPU, 3DNow! SSE4.1 SSE4.2 SSE4a test(s) selected, but CPU feature not detected
LOG NOTE: 2010-08-17 10:12:01, 3D Graphics, 3D test starting: Duty cycle = 50. Test on primary monitor (0). (x,y) = (0,600). WxH = 300x200.
CRITICAL: 2010-08-17 10:12:04, USB Plug 1, Could not detect USB loopback plug
CRITICAL: 2010-08-17 10:12:04, USB Plug 2, Could not detect USB loopback plug
INFORMATION: 2010-08-17 10:12:15, Disk, A:\ No media detected in drive
INFORMATION: 2010-08-17 10:17:34, Disk, A:\ No media detected in drive
INFORMATION: 2010-08-17 10:22:56, Disk, A:\ No media detected in drive
LOG NOTE: 2010-08-17 10:27:07, Status, Test run stopped

Bijlagen

• Event02.jpg
    Event02.jpg
    94,9 KB · Weergaven: 13
  • Event01.jpg
    Event01.jpg
    99,9 KB · Weergaven: 28
  • Event03.jpg
    Event03.jpg
    94,1 KB · Weergaven: 36
toch blijf ik erbij dat je door inductie van een bliksem inslag meer problemen kan hebben.
je geeft zelf aan dat de verzekering je moederbord heeft vergoed?
waarom zouden ze de hele pc niet vergoeden dan?

ik zou lekker kijken of je via de verzekering nog aanspraak kan doen op een nieuw systeem.

en zeker moederbord, geheugen, cpu, voeding, eventueel videokaart.

heb de pc naar paradigit gebracht waar het volgende is gedaan.
volledige HDD test = OK
24 uur Mem Test (27 Passes)=OK
Schone instalatie windows 7 =OK
Drivers en Windows updates=OK
Ter controle 2 uur duurtest (Bit)=OK
alles geinstaleerd ergens het batchfile waarop het vastliep geprobeerd dat werkte geen problemen.
de pc verder geinstaleerd toen dit alles klaar was batchfile geprobeerd en weer volop problemen
toen gebeurde dit
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/557022-Partition-magic-delete-Win7?p=3550008#post3550008

i ga nu mijn pc opnieuw instaleren na ieder programma of wat dan ook probeer ik de batchfile heb ik geen problemen dam maak ik een image en instaleer het volgende programma.
ens kijken of het software matig fout gaat
ik laat het nog wel weten

Slim idee, volgens mij is er een programma dat je windows systeembestanden aanpast waardoor je de problemen krijgt.

Je kan deze bestanden herstellen via CMD:
SFC /SCANNOW

Maar nu je toch clean bezig bent good luck ;) Het is slechts advies voor anderen die hetzelfde probleem hebben. Wie weet kan het helpen ;)

Slim idee, volgens mij is er een programma dat je windows systeembestanden aanpast waardoor je de problemen krijgt.

Je kan deze bestanden herstellen via CMD:
SFC /SCANNOW

Maar nu je toch clean bezig bent good luck ;) Het is slechts advies voor anderen die hetzelfde probleem hebben. Wie weet kan het helpen ;)

wel alles staat er op heb bij iedere instalatie dit Batchfile geprobeerd heeft de naam Make List en dit staat er in
dir /o /b >.\#lijst.txt

mijn pc liep weer vast toen alle Win7 updates waren gedownload en geinstaleerd toen ik de batchfile probeerde welke update het veroorzaakte weet ik jammer genoeg niet
was een mooi programmatje dat me veel werk uit handen nam.mischien dat er iets anders is dat het zelfde doet

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan