pc drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

xkillingspre

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2008
waar kan ik ergens deze internet driver vinden ,downloaden en hoe zetik dit dan op cd ?

realtek RTL8169/8110 Family Gigabit Ethernet NIC deze heb ik maar vind geen driver ervoor

Heb je een merk pc? Zo ja, dan even kijken op de site van de fabrikant voor de drivers.

Je hoeft deze echter niet op cd te branden, tenzij je dat zelf wilt, maar kunt deze gewoon installeren na het downloaden.

Heb je de pc opnieuw geinstalleerd? Zo ja, chipset drivers al gedaan? Die moeten altijd eerst en daarna opnieuw opstarten en de rest van de drivers erop.

Heb je een merk pc? Zo ja, dan even kijken op de site van de fabrikant voor de drivers.

Je hoeft deze echter niet op cd te branden, tenzij je dat zelf wilt, maar kunt deze gewoon installeren na het downloaden.

Heb je de pc opnieuw geinstalleerd? Zo ja, chipset drivers al gedaan? Die moeten altijd eerst en daarna opnieuw opstarten en de rest van de drivers erop.

chip set ? en ik weet niet merk vn mijn pc das juist het jamere mijn broer heeft hem vroeger eens in elkaar gestoken denk dat moederbord asus is

Laatst bewerkt:

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    100,2 KB · Weergaven: 46
Laatst bewerkt:
hoe zet ik dit dan opd usb gewoon deze comp endn E:/ fzo ? endn naar daar slepen , link is stuk

De link werkt bij mij wel gewoon:confused:

Anders naar www.download.com gaan, en in de seachbalk typen: realtek RTL8169/8110 Family Gigabit Ethernet NIC.

Je kunt gewoon naar deze computer gaan. je usb stick zal waarschijnlijk als verwisselbare schijf weergegeven worden.
Als je met rechtsklik op je gedownloads bstand drukt, kun ke kiezen in het contextmenu naar kopieren naar...

Ga dan met de verkenner naar je verwisselbareschijf (usbstick) en kopieer dit dan!

Thats it...

De link werkt bij mij wel gewoon:confused:

Anders naar www.download.com gaan, en in de seachbalk typen: realtek RTL8169/8110 Family Gigabit Ethernet NIC.

Je kunt gewoon naar deze computer gaan. je usb stick zal waarschijnlijk als verwisselbare schijf weergegeven worden.
Als je met rechtsklik op je gedownloads bstand drukt, kun ke kiezen in het contextmenu naar kopieren naar...

Ga dan met de verkenner naar je verwisselbareschijf (usbstick) en kopieer dit dan!

Thats it...

dankj , als ik zoeken doe zie ik realtek RTL8169/8110 Family Gigabit Ethernet NIC 6.20 fzo er nog achter isdit dan zelfde als realtek RTL8169/8110 Family Gigabit Ethernet NIC

en als ik dit doe krijg ik dit

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan