PC Drukkerij 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

benvermin

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2005
Ik heb het programma PC Drukkerij 3 CD's & DVD's geinstalleerd. Maar als ik het programma start krijg ik het bericht: Fatal Execution Engine Error (0x7927e03e).
daarna krijg ik het bericht: Application has generated an exeption that could not be handeld. Process id=0xdcc(3532), Thread id=0x364(868). wat kan ik hieraan doen?

Wanneer je op Google zoekt naar: Fatal Execution Engine Error (0x7927e03e) dan vind je dus allerlei informatie over Net Framework 1.1. Kijk eens of je dat heb geinstalleerd en indien het er staat kijk dan eens rond (MS of via Google) of er updates/patches of weet ik veel wat voor zijn.
Je kunt ook .Net Framework opnieuw downloaden bij MS (versie 1.1) en dan de oude verwijderen en de nieuwe installeren. Ik heb afgelopen weekend >net Framework gedownload en geinstalleerd. Geen probleem.

Groeten Erwin

Hallo Erwin,
Ik heb je raad opgevolgd. Volgens mij staat Net Framework 1.1 niet meer op mijn computer. Ik heb geprobeerd om het te downloaden en te installeren e.e.a. volgens jouw instructies. Maar nu krijg ik het bericht dat het programma niet uitgevoerd kan worden en dat ik mijn sturingsprogramma moet upgraden naar Windows 2000 of hoger. Maar op mijn computer staat al Windows XP Pro geinstalleerd. Wat kan er nu weer aan de hand zijn?
Overigens vind ik het bijzonder aardig van je om te proberen mij te helpen. Ik ben nu eenmaal een grote computer analfabeet.
groet, Ben:evil:

Sorry voor de late reaktie, maar ik ben even druk geweest met andere aktiviteiten.
Dat is een nogal wazig gebeuren met die net.Frame work van jou. Ik had begrepen dat je Windows XP draaide?? In dat geval snap ik die melding over Windows 2000 even niet. Het je daar nog de meldingen die je kreeg toen je het ging installeren?? Aan de hand van die meldingen kunnen we evenetueel wat meer.

Groeten Erwin

Hallo Erwin,

Ik heb het bestand Net Framework 1.1 gedownloaded, maar als ik het wil uitvoeren, dan krijg ik het bericht dat op mijn computer Windows 98 geinstalleerd is, en dat ik moet opgraden naar Windiows 2000 of Windows XP. Maar op mijn computer staat reeds Windows XP. Ik heb in het verleden mijn computer laten nakijken door een goedwillende amateur en die heeft er toen Windows XP op geinstalleerd. Maar ik denk dat dat een illegale copie is geweest, en dat die door de officiele MS-programma's niet herkend wordt of misschien wel moedwillig genegeerd wordt. Ik heb ook geprobeerd om te upgraden, maar dat lukt ook niet.
Ik hoop dat je hier iets mee kunt.
groet,

Ben Vermin

Ik wilde het niet meteen vragen of het een legale versie van XP was. Aangezien je voor een legale versie moet betalen, zal het wel net legaal zijn, anders zou je het wel weten, neem ik aan ;-00. Ik denk dat we daar toch aan moeten denken, gezien de meldingen die de installatie geeft. Het blijft moeilijk om remote goed te zien wat er gaande is.
Ik zal nog eens op het net zoeken,of ik wat kan vinden.
Je hoort nog van me.

Erwin

Hallo Erwin,

Ik heb je vorige week geantwoord. Maar misschien is mijn boodschap niet bij jou aangekomen. Zou je mij kunnen antwoorden of dit inderdaad het geval is?

Hi

Ik kan me niet herinneren dat ik een bericht van je heb gehad. Maar even wat anders. Doe je wel eens de updates bij Microsoft?? Ik heb het pas gedaan en er zat een update van Framework bij (versie 1.1).
Je kunt me ook kontakten via etboss@zeelandnet.nl. Dat gaat misschien wat sneller. Uiteraard houden we dit forum up to date over de al of niet resultaten.

Erwin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan