pc dummie en vista aanschaf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fleur12

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Berichten
314
Ik ga binnekort een nieuwe pc open omdat de oude niet meer voldoet. Natuurlijk komt hier vista op maar ik wil graag wetenwelke versie ik moet hebben ? Wat de voor en nadelen van vista zijn ? Kan ik al mij cd´s programma´s enzo nog wel gebruiken ? Ik ben bang om in het diepen te stappen zeker omdat ik niks van computers afweet en om mij heen ook niemand. Wie helpt mij wat wegwijs maken zonder dat ik de officiele links krijg want die heb ik al geprobeerd te lezen maar wordt daar door de bulk niet veel wijzer :eek:
 
ik zou een dual boot proberen,kun je altijd nog kijken wat het beste werkt voor je.
 
wat is dat en hoe werkt dat ? zoals ik al zei ben echt een pc dummie :eek:
 
je installeerd eerst xp ,en erna gooi je vista ernaast.
dan krijg je bij het opstarten een scherm met de keuze welk os je wil opstarten.
 
dat lijkt me werelds maar ja dat installeren kan ik vast niet zelf ?
 
hou er rekening mee dat veel spellen en programmas nog lang niet werken op vista.
er zijn een paar uitzonderingen.
 
de vraag is of ik dna wel vista moet nemen. Wat zijn de voordelen van vista ?
en werkt psp wel ? en word ?
 
Ik wil graag vista en XP naast elkaar op de pc gaan zetten maar hoe moet dat ? Kan dat ? etc etc
 
Hier klinkt het erg gemakkelijk maar is het ook zo gemakkelijk ? Kan ene computer dummie ook een besturingssysteem installeren ? Hoe ga ik dan te werk ? Heb er straks vista op staan en moet dan xp erbij zetten Moet Vista op een andere partitie dan XP ? Je hebt dus mi 3 partities nodig begrijp ik dan want ook 1 voor bestanden. Hoeveel partities kan je aanmaken op je pc ?
 
ik heb XP wel op cd maar geloof geen off licentie, is dat een probleem ?
 
yep, heb hem ook (iemand anders dat wel) op deze pc gekregen dus moet lukken zou je dan zeggen
 
mijn "pc leverancier vraagt er 200 euro extra voor is dat het waard vinden jullie ?
 
Hoi !

Tja, betalen of .....just Google !


Greetz,

Harry.
 
jaa maar de vraag is of ik als pc dummie dan dan zelf kan. Hij wordt met Vista geleverd en heb begrepen dat je eerst XP er dan op moet hebben enzo :shocked:
 
Hoi !

Als je verplicht bent een er OS bij te nemen zou ik voor XP kiezen !

Moet goedkoper zijn, en het is makkelijker van XP naar Vista te gaan (evt. dual-boot), dan andersom.

Kun je altijd nog kijken......


Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan