Pc-Ellende....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maghrebia89

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
Ik heb de laatste tijd veel problemen met mijn pc. Media player doet het niet, Help doet het niet, bepaalde sites openen niet, en hij sluit niet meer automatisch af. Ik wil graag mijn pc formatteren (heet dat zo?) je weet wel dat je in feite alles verwijderd en alles terug gaat naar de fabrieksinstellingen. Ik vaker problemen gehad met mijn pc en toen heb ik dit eens laten doen bij een computerzaak, de pc functioneerde hierna weer perfect, maar het kostte me wel 50 euries...iemand die weet hoe ik dit zelf kan doen?? Ik moet wel zeggen, ik heb weinig verstand van computers, dus aub een duidelijke uitleg, stap voor stap.

Alvast bedankt! :thumb:

Hoi,

Even een vraagje draai je win 98 zo ja heb je daar de cd-rom van en een opstart discette?

Modag

Hoi,

Even een vraagje draai je win 98 zo ja heb je daar de cd-rom van en een opstart discette?

Modag

Ik heb nu Windows 98 ja..Ik heb daar de cdrom van en een diskette...maar ik heb ook een cdrom van XP eventueel...

Gewoon proberen al doende leert men maar zorg wel dat je alle drivers van je hardware hebt die in je pc zit.
En voor problemen mag je mij altijd even een mailtje sturen.

Drivers voor de hardware je videokaart geluidskaart enz. die staan vaak op de cdrom die je er bij krijgt of kun je downloaden op de site van de fabrikant.

Oke je zal eerst in de bios de cd-rom speler als first boot moeten zetten,
Als je dit gedaan hebt doe je de xp cd-rom erin start dan opnieuw op en dan komt er vanzelf in een zwart scherm de vraag om van cd-rom op te starten dit doe je dan en dan volgt het vanzelf .
Maar misschien is het eerst verstandig om te kijken of er nog belangrijke documenten of programma's opstaan die je wil bewaren en kijk even nu welke videokaart, moederbord etc,
in je pc zitten .En kijk even hier.

Modag

Hier staat alles duidelijk beschreven hoe je winxp moet installeren gratis en voor niets.:D :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan