goedenavond allemaal,
Ik heb een paar vragen.
1) Om met mijn PS2 op internet te komen, hoef ik dan alleen de ethernet kabel in mijn ps2 te stoppen (ik heb zo;n smalle Ps2 waar de internettoegang al zit ingebouwd).
Ik heb op internet gezocht maar daar zeggen ze dat ik een cd moet aanvragen.
(account heb ik al gemaakt)
2) situatieschets:
beneden staat de "livebox" en de router.
via de router, loopt een 20 meter lange ethernetkabel die naar mijn pc gaat (boven).
Ik heb mijn PS2 op mijn tvtuner aangesloten zodat ik ps2 kan spelen op mijn pc. Nu wil ik graag internet op m'n ps2 maar ik wil niet dat er 2 keer 20 meter lange kabel van beneden naar boven loopt.
Is er een manier om internet op mijn ps2 te hebben zonder 2 lange kabels?
Is zo'n "splitter" (nog van de modemtijd) voldoende?
wat ik ook nog heb zijn 2 ethernet uitgang in m'n PC (1'tje van moederbord en 1 losse kaart).
alvast bedankt!
Ik heb een paar vragen.
1) Om met mijn PS2 op internet te komen, hoef ik dan alleen de ethernet kabel in mijn ps2 te stoppen (ik heb zo;n smalle Ps2 waar de internettoegang al zit ingebouwd).
Ik heb op internet gezocht maar daar zeggen ze dat ik een cd moet aanvragen.
(account heb ik al gemaakt)
2) situatieschets:
beneden staat de "livebox" en de router.
via de router, loopt een 20 meter lange ethernetkabel die naar mijn pc gaat (boven).
Ik heb mijn PS2 op mijn tvtuner aangesloten zodat ik ps2 kan spelen op mijn pc. Nu wil ik graag internet op m'n ps2 maar ik wil niet dat er 2 keer 20 meter lange kabel van beneden naar boven loopt.
Is er een manier om internet op mijn ps2 te hebben zonder 2 lange kabels?
Is zo'n "splitter" (nog van de modemtijd) voldoende?
wat ik ook nog heb zijn 2 ethernet uitgang in m'n PC (1'tje van moederbord en 1 losse kaart).
alvast bedankt!