pc engelstalig krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipertronic

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
heb een nl versie van vista ultimate de pc wil ik verkopen aan een engelstalige vriend is het mogelijk om met vista ultimate een engelstalig taalpakket te installeren zodat de pc helemaal engels is ? of moet ik formateren en een engelstalige vista erop zetten ?

Nou, Vista Ultimate heeft optionele updates en die bevattend verschillende taalpakketen.
Zo heb ik een engelstalige Vista Ultimate en na het downloaden van het nederlandse taalpakket kon ik geheel vista omzetten in het Nederlands.
Als ik wil kan ik het ook andersom en dan is ie weer in het Engels.
Het zal dus ook mogelijk zijn om een Nederlandstalige Vista om te zetten naar het Engels.
Je vindt deze taalpakketen bij Windows Update.

Laatst bewerkt:
daarom vroeg ik het ook ik kan dus (zoals je zegt) de nl versie erop houden en via update het engelse taalpakket installeren zodat de pc geheel engels word. scheelt mij weer de zorg om aan een engelse versie van vista te komen

Ja, Vipertronic, dat klopt, maar bedenk wel dat alleen Vista zelf engelstalig wordt, dan. (Menu's, dialoogvensters, configuratiescherm enz. enz.)
Nederlandstalige Office of andere Nederlandstalige programma´s blijven wel gewoon Nederlandstalig.

Ja, die taalpakketten behoren tot de 'Ultimate Extras'.
Deze optie heeft Microsoft niet beschikbaar gemaakt voor andere Vista versie's

Sorry en excuses zijn echt niet nodig, hoor!!!
Normaal gesproken was jouw antwoord correct, ware het niet dat Vista Ultimate hierop een uitzondering is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan