PC enorm traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

harryblue

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Als ik met DC++ bestanden aan het hashen ben, is de computer heel erg traag, de muis schokt en het geluid schokt.

Als ik bij windows taakbeheer kijk neemt DC++ 99% van de CPU in gebruik (afgewisseld met System)

Ook hashed DC de bestanden heel traag, normaal gaat het met 12MB/s nu met 1,75MB/s

Spyware..Virus..
En even scannen natuurlijk..
Defragmenteren kan misschien ook gene kwaadt :thumb:

Laatst bewerkt:
het is geen spyware ik heb kaspersky anti-virus & anti-hacker erop zitten, die hebben alles altijd goed dicht gehouden.

defragmenteren ben ik net klaar mee (ik dacht dat het daar misschien iets mee van doen had, verkeerd gedefragmenteerd ?, met O&O defrag)

ook heb ik wat zitten klooien met services aan en uitzetten, misschien dat ik per ongeluk een belangrijke service heb uitgezet, ik heb al wel een lijst op internet gevonden die de standaard instellingen voor sp2 weergeeft, maar is er ook nog een knop die de default instellingen weer instelt ?

ook heb ik wat zitten klooien met services aan en uitzetten, misschien dat ik per ongeluk een belangrijke service heb uitgezet, ik heb al wel een lijst op internet gevonden die de standaard instellingen voor sp2 weergeeft, maar is er ook nog een knop die de default instellingen weer instelt ?

Gokje

Indexing services uitgezet via services.msc zonder eerst netjes je harddisken overal indexing uit te vinken, zodat de bestandsindeling aangepast wordt aan werken zonder index.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan