PC Formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceel123

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
hallo als je je pc gaat formateren ik heb een Packard Bell Laptop gaan dan ook je drivers weg ?

ja
alle software moet er opnieuw op worden gezet...
+ de drivers van je hardware...
gebruik je een windows cd dan worden er heel veel drivers voor geïnstalleerd

dit zijn de nieuwste drivers van toen de cd werd uitgegeven ... updaten blijft aan te bevelen

Wat je kunt doen is eerst je drivers veiligstellen op een extern medium (memory-stick bijv.) met het programma DoubleDriver

Je kunt dan na de herinstallatie je drivers weer 'terugladen' vanaf memory-stick door in Apparaatbeheer de drivers te updaten met de drivers die in de betreffende map op memory-stick staan waar DoubleDriver ze neergezet heeft.

Deze methode heb ik zelf ook gebruikt om na mijn herinstallatie de drivers weer terug te zetten.

Is geschikt voor W9x, Windows XP en Windows Vista.

Succes,

Tijs.

Volgens mij zijn bij packard bell computers alles voor geïnstalleerd.
Dan hoef jij je geen zorgen te maken over je drivers.
Je moet ze dan alleen waarschijnlijk updaten.
Maar als jij je laptop opnieuw installeerd volgens het packard bell systeem dan heb jij gewoon weer naar herinstallatie een werkende laptop. (zoals je de laptop kocht in de winkel)

Belangrijk is wel om niet handmatig te formateren maar volgens de instructie van packard bell

Om je Packard Bell PC/laptop opnieuw te installeren, maak je het best gebruik van de Smart Restore. Die vind je via Start >> Packard Bell Onderhoud >> Smart Restore >> Packard Bell Herstel.

Aan mij werd toen ik mijn PB laptop startte wel gevraagd om herstelschijven aan te maken, maar het zou ook kunnen dat het via een verborgen partitie werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan