PC formatteren lukt niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na aanzetten pc F8 herhaaldelijk indrukken totdat je het opstartmenu krijgt. Daar kiezen voor 'alleen opdrachtprompt'. Dat zou moeten werken....

Dan zit ik nog in het operating system, dit werkt natuurlijk niet!

Gelukt!

Ik kreeg zojuist een menu waar je partities kon maken, ik heb er een gemaakt van de hele grootte van de schijf en nu is hij hem aan het formatteren naar NTFS.

Heel erg bedankt allemaal, vooral Pasja

Ja, vandaar mijn :shocked: icoontje. Dat gáát ook niet werken.................. (Kán niet werken, een actieve Windows -en dat is wat er gebeurt bij een DOS prompt) kán niet geformatteerd worden.

Laatst bewerkt:
Ja, vandaar mijn :shocked: icoontje. Dat gáát ook niet werken.................. (Kán niet werken, een actieve Windows -en dat is wat er gebeurt bij een DOS prompt) kán niet geformatteerd worden.

Oke, ik dacht dat jij dacht dat ik dat aan het proberen was...

Dat formatteren naar NTFS duurt wel lang, hij is nu nog maar op 17%

Waarom maken ze die functie dan in Opdrachtprompt, wat in Windows staat.?

Laatst bewerkt:
Ook de pc heeft last van de temperaturen in Nederland, hij doet het rustiger aan ;) :D

Waarom maken ze die functie dan in Dos, wat in Windows staat.?
Bijvoorbeeld om attrib commando's te geven en / of andere commando's om bijvoorbeeld iemand te hacken. ;) :D

Laatst bewerkt:
Winxp installeren leesvoer

Het oude MSDOSS is een uitdaging voor mensen die er nog mee kunnen werken, dat worden het er jammer genoeg steeds minder als er niets meer werkt heb je altijd Doss nog om het probleem te verhelpen. :p:thumb:;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan