Na aanzetten pc F8 herhaaldelijk indrukken totdat je het opstartmenu krijgt. Daar kiezen voor 'alleen opdrachtprompt'. Dat zou moeten werken....
Dan zit ik nog in het operating system, dit werkt natuurlijk niet!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na aanzetten pc F8 herhaaldelijk indrukken totdat je het opstartmenu krijgt. Daar kiezen voor 'alleen opdrachtprompt'. Dat zou moeten werken....
Zie bericht van 17.20 uur. :shocked:
Ja, vandaar mijn :shocked: icoontje. Dat gáát ook niet werken.................. (Kán niet werken, een actieve Windows -en dat is wat er gebeurt bij een DOS prompt) kán niet geformatteerd worden.
Ja, vandaar mijn :shocked: icoontje. Dat gáát ook niet werken.................. (Kán niet werken, een actieve Windows -en dat is wat er gebeurt bij een DOS prompt) kán niet geformatteerd worden.
Bijvoorbeeld om attrib commando's te geven en / of andere commando's om bijvoorbeeld iemand te hacken.Waarom maken ze die functie dan in Dos, wat in Windows staat.?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.