PC Forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het begint al met pop-ups, dat is niet al te prettig.
Dan zit er links een frame dat je eerst moet sluiten.
En ik zou je forum iets meer opdelen :)

Hardware en Software zijn ruime begrippen :)

Veel succes ermee :thumb:

Hardware en Software is inderdaad veel te weinig.
Kijk maar eens naar het Helpmij forum, zo gespecificeerd is er natuurlijk geen één, maar het laat wel zien dat je aan alleen deze twee categorieën veel te weinig hebt.

Ps, waar heb je in vredesnaam moderators voor nodig, voor twee secties? :)

Traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.

Host het eerst maar eens op een fatsoenlijke server die een fatsoenlijke upstream heeft, geen hond die op zo'n trage site wil surfen.

Kritiek op de site zelf ga ik niet geven, na 20 seconden was hij nog niet uitgeladen, nou dan hou ik 't voor gezien.

Overigens heb jij geen forum gemaakt, jij hebt 5 minuten besteed aan de installatie van voorgemaakt phpBB forum.

Laatst bewerkt:
: Download een virusscanner of installeer die ik raad jeaan om Mcafee te installeren

Stap 2: Update de virusscanner updaten is heel belangrijk want anders herkent het de nieuwste virussen niet

- Let eerst is op je taalgebruik
- Je zegt dat je mcafee moet gebruiken, een link is ook wel handig. Wat uitgebreider...hier worden mensen zeker niet wijzer van
- Je lay-out van je pagina is ook een niet echt goed gelukte template,
- Je menu is ook niet wat het wezen moet
- Ik zal wat aan je lettertype
- En je hebt reclame op je website over een domein host, je hebt zelf niet eens een host en / of domein. En ik denk niet dat je er winst op komt te staan met dat stukje reclame.
- Ohja, en je mag geen links plaatsen die in strijd zijn met de Huisregels.

Hier even wat 'tips'

- Je maakt gebruik van een template, dat is al niet echt uitnodigigend (vind ik zelf).

- In de bijlage vind je een screenshot.

Pas iig het logo aan, want dit is gewoon beetje simpel.
En hoe je 'Toplogo' beschreven is met Welkom op 'bla bla bla .nl.tt' kan je ook beter bewerken. Of iig een ander lettertype/

Ook sommige afbeeldingen in je template werken niet

Je kan beter een spatie bij je menu doen, en ook daar de stijl aanpassen. Nu zie je amper de eerste lettert van het menu.

Ik denk ook niet dat je website een echt lekkere site is voro andere browsers zoals mij: Opera. Je kan beter zelf een middag een website 'ontwerpen' dan er 1 van het internet plukken. Dat laat iig zien dat je er TIJD in hebt gestoken

Bijlagen

• sectorict.jpg
    sectorict.jpg
    23,9 KB · Weergaven: 39
Geplaatst door hardcoregamer
ps ik heb nog enkele moderators nodig

:D :D :D
LOL

De gebruikers hebben in totaal 0 berichten geplaatst
We hebben 1 geregistreerde gebruiker
De nieuwste gebruiker is sector-ict
Er is in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 Verborgen en 1 Gast [ Beheerder ] [ Moderator ]
Grootst aantal gebruikers online was 5 op Vr Jul 15, 2005 9:08 pm
Geregistreerde gebruikers: Geen

Ik wil best wel af en toe een berichtje van je sluiten.:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan