PC Freez bij opstart/afsluiting van (bepaalde) Programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

annowins

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2008
Beste mensen van de helpmij forums,

Ik heb een probleem met mijn computer, als ik programma's zoals teamspeak 3 of uplay opstart en/of afsluit dan loopt mijn pc voor een paar seconden vast.
Ik hoor dan nog wel geluid en kan ook nog steeds met microfoon praten.
Mijn specs zijn als volgende:
CPU: Intel Core I7 6700k 4.00 GHz
Ram: 16,0GB Dual-Channel DDR3
Moederbord: ASUSTeK COMPUTER INC. B150M-PLUS D3
VideoKaart: 4095MB NVIDIA GeForce GTX 970
Opslag: 238GB SAMSUN SSD 830
931GB WD WD10EARX-00N0YB0

Hopelijk weten jullie een oplossing.

Met Vriendelijke Groet,

Daan Esmann
Annowins

Hoi hoi annowins

Maar soms bepaalde problemen met Uplay ( van UbiSoft dus :D ) te verklaren ze zijn door bepaalden storingen in je eigen regio en die kan je ook evt. nakijken ..:( KLIK HIER en ook bijv. > HIER !
En mocht dat bij jou constant aanwezig blijken te zijn en constant problemen mee dat je hebt, dan of je ergens besmet in je systeem bent en/ of iets met videokaart-driver of zelf met videokaart niet in orde is en/ of met installatie van Uplay evt. niet in orde is ..

P.S. wat een toeval... FF Apeldoorn bellen ?? :D ( grappieee :D ) ..

Laatst bewerkt:
Hoi hoi annowins

Maar soms bepaalde problemen met Uplay ( van UbiSoft dus :D ) te verklaren ze zijn door bepaalden storingen in je eigen regio en die kan je ook evt. nakijken ..:( KLIK HIER en ook bijv. > HIER !
En mocht dat bij jou constant aanwezig blijken te zijn en constant problemen mee dat je hebt, dan of je ergens besmet in je systeem bent en/ of iets met videokaart-driver of zelf met videokaart niet in orde is en/ of met installatie van Uplay evt. niet in orde is ..

P.S. wat een toeval... FF Apeldoorn bellen ?? :D ( grappieee :D ) ..

Het is niet alleen met Uplay maar ook met teamspeak 3 dus het kan niet alleen daaraan liggen maar het is een hele nieuwe systeem maar daarvoor had ik het ook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan