Barminator89BE
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 jun 2008
Ik heb veel problemen met mijn pc de laatste tijd telkens als ik een game aan het spelen ben valt die soms volledig uit ik hoor het geluid nog maar ik heb geen beeld en kan niets meer doen.
soms kan hij helemaal niet meer opstarten.
Ik heb al een aantal dingen getest zodak ik er al wat kan uitsluiten:
Geen probleem aan het scherm heb op een andere monitor aangesloten zelfste probleem
Geen probleem aan kabels heb ze allemaal al eens vervangen
Geen probleem aan vga kaart heb die al eens verwijderd en de on board van mijn moederbord geprobeert zelfste probleem
Geen probleem aan windows crashed zelfs in bios
Geen probleem aan geheugen er zit wel juist nieuw geheugen in 32gb 1600 mijn moederbord kan zonder overclocken max 1333 aan maar ik heb het geheugen al naar 1333 gezet in de bios en ik heb het probleem al van voor ik mijn nieuw geheugen heb gestoken
Probleem kan liggen aan mijn psu die heb ik niet kunnen testen maar ik twijfel eraan dat het daar aan ligt
Mijn grootste gok zou het moederbord zijn ofwel dat de batterij op is dat kan maar de pc is nog maar 3-4 maand oud ofwel is het moederbord volledig ik heb ook soms problemen aan mijn usb poorten daarmee...
Zijn jullie het er met mij eens?
Gewoon al eens proberen cmos te vervangen voor dat ik hem ga laten rapareren?
Pc Specs:
Mobo: Z68A-GD65
Cpu: Intel(R) Core(TM) i7-2600 CPU @ 3.40GHz
Vga: Msi R7970 2PMD3GD5 3GB DDR5
Memory: Kingston 4x 8Gb 1600
Alvast Bedankt,
Bart
soms kan hij helemaal niet meer opstarten.
Ik heb al een aantal dingen getest zodak ik er al wat kan uitsluiten:
Geen probleem aan het scherm heb op een andere monitor aangesloten zelfste probleem
Geen probleem aan kabels heb ze allemaal al eens vervangen
Geen probleem aan vga kaart heb die al eens verwijderd en de on board van mijn moederbord geprobeert zelfste probleem
Geen probleem aan windows crashed zelfs in bios
Geen probleem aan geheugen er zit wel juist nieuw geheugen in 32gb 1600 mijn moederbord kan zonder overclocken max 1333 aan maar ik heb het geheugen al naar 1333 gezet in de bios en ik heb het probleem al van voor ik mijn nieuw geheugen heb gestoken
Probleem kan liggen aan mijn psu die heb ik niet kunnen testen maar ik twijfel eraan dat het daar aan ligt
Mijn grootste gok zou het moederbord zijn ofwel dat de batterij op is dat kan maar de pc is nog maar 3-4 maand oud ofwel is het moederbord volledig ik heb ook soms problemen aan mijn usb poorten daarmee...
Zijn jullie het er met mij eens?
Gewoon al eens proberen cmos te vervangen voor dat ik hem ga laten rapareren?
Pc Specs:
Mobo: Z68A-GD65
Cpu: Intel(R) Core(TM) i7-2600 CPU @ 3.40GHz
Vga: Msi R7970 2PMD3GD5 3GB DDR5
Memory: Kingston 4x 8Gb 1600
Alvast Bedankt,
Bart