PC freezed door FIFA10

Status
Niet open voor verdere reacties.

banana

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Berichten
99
Hoi iedereen,
Ik heb een probleempje met FIFA10 op mijn PC, als ik FIFA10 start freezed me hele PC na een paar seconden, niets werkt meer, het beeld staat helemaal vast, muis reageert niet meer en crtl+alt+del werkt ook niet, hij doet gewoon helemaal niets meer, je moet gewoon ouderswets de stekker er uit trekken om te zorgen dat hij weer uit gaat.

Dit is erg vreemd want ik speel al 1 jaar lang de zwaarste games moeiteloos op mijn pc en ook FIFA10 heb ik al 100e keren gespeeld. (hij is trouwens net zo als al mijn software gewoon 100% legaal in de winkel gekocht, dus dat is het ook niet). Me PC zou het hardwarematig gewoon makkelijk moeten trekken zoals hij dus normaal ook deed. Wel heb ik sinds vorige week geupgrade naar windows 7, maar dat lijkt ook niet het probleem te zijn want de eerste dagen nadat ik W7 had geïnstalleerd draaide FIFA10 ook gewoon perfect. Hoe kan dit???

alvast dank.

Daan
 
Heb ik ook al geprobeerd maar dan werkt hij ook niet en loopt me hele pc helmaal vast, gelijk vanaf de eerste keer na het opnieuw installeren.
 
miss cheats gebruikt, zat ergens te lezen dat als je cheats gebruikt het spel 'kapot' gaan.
 
nee ook geen cheats gebruikt, wist niet eens dat die er waren voor FIFA, het isecht heel vreemd want er is totaal geen reden voor dat me PC zo doet:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan