Hi iedereen.
Ik heb problemen met mijn GPU (denk ik) dus zo gewoon op de pc surfen enzo loopt allemaal prachtig, een dikke maand geleden ondervond ik freezes ingame met Sniper V2 dus ik was aan het spelen en ineens bam alles loopt vast en ik krijg een irritant geluid uit mijn boxen zo van drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en ik kan niets meer doen alles zit vast, de enigste manier was om hem te reseten.
Ik had het enkel bij Sniper V2 dus ik dacht er zal wel een fix voor komen...
daarna heb ik het spel niet zo veel meer gespeeld eigenlijk.
Maar gisteren speelde ik gewoon Team Fortress 2 en ineens loopt alles terug vast met datzelfde irritante geluid, ik probeer mijn Grapics' lager te zetten en hij loopt nog steeds vast, dan probeer ik Saint Row's 3 en daar loopt die ook vast...
Cpu: Intel Core i7 960
Ram: Dual channel 8GB DDR3
GPU: ATI/AMD HD7770 OC version
Monitor's: 2x LG Flatron E2351 1x LG Flatron E2360 (sommige games supporten geen 3 schermen dus schakel ik die 2 ander uit)
de temperaturen bedragen:
Cpu: 50-65 graden
Gpu 40-60 (max dat ik heb gezien ingame)
Ik heb al geprobeerd Grafic's settings op low te zetten maar ik krijg het nog steeds.
Ik had driver 12.4 en nu heb ik 12.6 maar ik heb nog steeds problemen.
Alle driver's zijn up to date.
Dank u
Ik heb problemen met mijn GPU (denk ik) dus zo gewoon op de pc surfen enzo loopt allemaal prachtig, een dikke maand geleden ondervond ik freezes ingame met Sniper V2 dus ik was aan het spelen en ineens bam alles loopt vast en ik krijg een irritant geluid uit mijn boxen zo van drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en ik kan niets meer doen alles zit vast, de enigste manier was om hem te reseten.
Ik had het enkel bij Sniper V2 dus ik dacht er zal wel een fix voor komen...
daarna heb ik het spel niet zo veel meer gespeeld eigenlijk.
Maar gisteren speelde ik gewoon Team Fortress 2 en ineens loopt alles terug vast met datzelfde irritante geluid, ik probeer mijn Grapics' lager te zetten en hij loopt nog steeds vast, dan probeer ik Saint Row's 3 en daar loopt die ook vast...
Cpu: Intel Core i7 960
Ram: Dual channel 8GB DDR3
GPU: ATI/AMD HD7770 OC version
Monitor's: 2x LG Flatron E2351 1x LG Flatron E2360 (sommige games supporten geen 3 schermen dus schakel ik die 2 ander uit)
de temperaturen bedragen:
Cpu: 50-65 graden
Gpu 40-60 (max dat ik heb gezien ingame)
Ik heb al geprobeerd Grafic's settings op low te zetten maar ik krijg het nog steeds.
Ik had driver 12.4 en nu heb ik 12.6 maar ik heb nog steeds problemen.
Alle driver's zijn up to date.
Dank u