pc gaat niet meer aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

kellemen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 jan 2001
Berichten
1.388
hallo ik heb hier een intel celorn 450 mhz staan van me moeder.

moedebord: asus p2b
320 mb ram
16mb videokaart matrox milennium g450


dese pc gaat niet meer aan alles uitmekaar gehaald en weer inmekaar gebouwd andre voeding geprobeerd maar de pc gaat niet aan. wat kan de oorzaak zijn?
 
"niet meer aan" is een ruim begrip.

Branden er lampjes, draaien er onderdelen (fans, hdd's)?
 
Heb je de stekker erin?
Klinkt lu llig maar ik ken er één die het overkomen is. (ahum) :eek:
Het kan ook nog de aan/uit schakelaar zijn.
 
alles kan de oorzaak zijn. Mobo, voeding koelers enz. Als je nog een extra computer hebt kan je bijvoorbeeld je voeding testen of die werkt.
 
helemal nix doet het geen lampjes nix meer gister avond ng wel nu nie meer al een andre voeding geprobeerd werkte ook niej
 
dan is het denk ik het mobo. Dat de aansluiting is of ergens iets kapot op het mobo.

Je hebt wel al je kabeltjes nog even nagekeken
 
Lekker aan het gokken vandaag winnie :p

Probeer eens een andere videokaart, wellicht heeft die de geest gegeven. Had ik laatst ook.... computer wilde niet eens meer aan!

Wist je trouwens dat je een pc beter z'n hele leven lang aan kan houden, de meeste dingen gaan kapot en/of verkeerd bij het aan- en uitzetten van de pc :D (gewoon een feit, zelf doe ik het ook niet :p)
 
jazou best aan de videokaart kunne ligge sou wel keer proberen of die aanwil met een andre
 
Controleer even of het aan de kabels ligt. Als er maar 1 kabel verkeerd zit (en dus kortsluiting maakt) gaat de hele pc niet aan uit veiligheid. Ik had dit laatst ook. Zoeken zoeken zoeken, bleek de floppyvoedingskabel andersom te zitten ;)
 
Alleen gaan kabels niet vanzelf loszitten en zoals ik het lees is er met de pc niks gebeurt tussen het uit- en weer aanzetten....
 
nouw die pc is wel uitmekaar gehaald toen ik erachter kwam dat ie het nie meer deed kan best sijn dat ik een kabel verkeerd gedaan heb ik sou hem van de week wel even opnieuw inmekaar zetten
 
hallo ik heb de pc helemaal herbouwd maar geen enkel resultaat lege bios batterij zou dat het problem ook nog kunne zijn?
 
ja die heb ik ook getjeckt maar kan dr niet egd wat aan ontdekken kan best zijn dat die de geest heb gegeven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan