PC gaat niet meer aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je de voeding verkeerd aansluit op het moederbord bestaat er een kans dat het moederbord kapot gaat daarvan.
De simpelste manier om daar achter te komen is de voeding correct aansluiten. Als ie dan totaal niets doet (ook geen lampje branden) dan is de kans groot dat het moederbord overleden is.

Ik zou niet weten hoe ik hem verkeerd aan kan sluiten, ze passen maar op 1 manier dus ik kan het verkeerde knopje niet ergens verkeerds ingedaan hebben, het kan wel zo zijn dat ik bepaalde kabels niet heb aangesloten net zoals bij men videokaart. Er is nooit meer een lampje gaan branden nadat ik men oude voeding eruit heb gehaald. (Ook niet toen ik de nieuwe voeding heb aangesloten) Een medewerker van MyCom vertelde mij dat als bepaalde kabels niet werden aangesloten de computer simpelweg gewoon niet start... Dus dan zou mijn moederbord het toch nog moeten doen?

Zeg nooi nooit :p
ik zat even te denken, heb je ook wat met de overige draden gedaan?
want er loopt ook een draad vanaf de aan/uit schakelaar naar je moederbord, deze zit vaak gebundeld met de kabels van reset schakelaar en status lampjes.
Controleer even als deze correct is aangesloten op je moederbord, de informatie over de aansluiting kun je vinden in de handleiding van je moederbord.

En er werd gezegd dat het eigenlijk niet fout zou kunnen gaan....

Het probleem is opgelost! :) Het ging om een klein stekkertje die niet was aangesloten op het moederbord....... Toch bedankt voor de moeite! :)

Het draait voor de aan en uit knop........:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan