PC gaat niet naar stand by.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DjAron

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2008
Hallo,

Ik kan mijn PC niet in de slaapstand zetten. Als ik hem er in zet, denkt de computer heel even, gaat dan naar slaapsand en vrijwel meteen gaatie weer aan. Ik heb bij apparaat beheer de vinkjes bij muis&toetsenbord dat ze ze computer uit de slaapstand kunnen halen al uitgevinkt. Ik heb al gegoogeld, maar niks gevonden.. kan iemand helpen?

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik kan mijn PC niet in de slaapstand zetten. Als ik hem er in zet, denkt de computer heel even, gaat dan naar slaapsand en vrijwel meteen gaatie weer aan. Ik heb bij apparaat beheer de vinkjes bij muis&toetsenbord dat ze ze computer uit de slaapstand kunnen halen al uitgevinkt. Ik heb al gegoogeld, maar niks gevonden.. kan iemand helpen?

zijn er verder nog rand apperaten aangesloten op je PC ??
of USB aansluitingen die in gebruik zijn ??

soms kunnen die ervoor zorgen dat de computer deze ineens... "herkent" bij gebrek aan een beter woord waardoor de computer weer uit de slaapstand springt.

Ik zou zeggen probeer het eens met alleen de bare essentials (beeldscherm, toetsenbord muis, en de computer natuurlijk) en als dat wel werkt dan langzamerhand randapperaten weer 1 voor 1 toevoegen.. dan kun je het probleem localiseren.. ( als het alleen met USB apperaten gebeurd kijk dan bij de fabrikant om de USB drivers up te daten)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan