PC gaat niet uit

• Onderwerp starter Onderwerp starter dvham
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dvham

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2003
Hallo,

Voordat ik windows 98 opnieuw had geinstalleerd sloot de pc altijd netjes af en ging uit. Nu ik windows 98 opnieuw heb geinstalleerd vanwege een te volle en heel veel rotzooi in de pc sluit de pc niet meer af.

Als ik dus zeg afsluiten vervolgens komt daarna meteen het blauwe scherm van WIndows wordt afgesloten, maar dit blijft een eeuwigheid staan en doet vervolgens niks. Wat wel al raar was dat vlak na de installatie ik een rundll32.exe fout kreeg, maar weet niet of dit er wat mee te maken heeft. Iemand die mij kan helpen?

Dave

Misschien heb je hier wat aan.

Of, aangezien het om een nieuwe installatie gaat, installeer windows opnieuw.

Greetz Patrick

Maar heb net weer alle email ingesteld, kan ik echt niets anders doen. Trouwens die kernel32.dll denk ik niet dat dat het is, want die krijg ik nu al geruime tijd niet meer.

ALs ik nu windows erover heen gooi blijft alles dan bestaan? Zoals internet explorer 6 en outlook 6?

Start eens op in veilige modus.(tijdens booten druk je herhaaldelijk op F8).
Wanneer je nu afsluit, gaat dit dan wel goed?

Greetz Patrick

Nee ook niet. Wat ik ook af en toe krijg dat het scherm weg gaat en op zwart blijft staan, dan denk je dat hij uit gaat maar toch niet.

HE, ik ben iets te vroeg. Nu krijg ik de melding U kunt nu de computer uitschakelen, (ben ik dan te voorbarig geweest?)

Ik draai ook Windows 98.Probleem ook gehad.

Je kan hier een patch voor downloaden als het 98 SE is.

Dan zal hij wel afsluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan