PC gaat vanzelf terug naar aanmeldscherm.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Handige Harry

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2003
Als ik een tijdje op de computer bezig ben en ik stop er even mee springt de computer na ongeveer een halve minuut automaticsh terug naar het begin scherm waar de accounts staan. Dan moet je dus weer je wachtwoord invullen en dan gaat hij weer naar jou pagina en dan werkt het ook weer gewoon maar na een halve minuut niet op de computer bezig te zijn geweest schiet hij weer terug naar de account pagina.:evil: Heb al virusscan, spyware scan uitgevoerd maar noch steeds hetzelfde ook systeemherstel mocht niet baten. Heeft iemand ook zo iets raars meegemaakt?

Groetjes Handige Harry

Onder 'schermbeveiliging' de optie 'Welkomstvenster weergeven' uitvinken misschien? :)

vreemd geval

Het welkomsvenster staat uitgevinkt. Maar volgens mij moet het wel ergens een instelling zijn, maar in ieder geval bedankt voor je snelle reactie. En ik zoek ook noch verder.

groetjes

vreemd geval

Het probleem blijft maar is niet meer zo erg als eerst. Ik had de schermbeveiliging bij een van de andere gebruikers uitgezet en weer aangezet en toen ging het een tijdje goed. Het heeft dus wel degelijk iets met de schermbeveiliging te maken.

Groetjes Jan

Hoe staan de instellingen bij energiebeheer. En inderdaad ff alle accounts nalopen op een evt. screensaver actie.

Vreemd geval

Energebeheerschema's staat op altijd aan, en daaronder staan ze alle vier op nooit.
Ik heb er nu al een tijdje geen last meer van dus ik denk dat het nu wel opgelost is.

Dank voor je reactie en groetjes.

Onderwerp titel aangepast "Vreemd geval" zegt niet zo veel over de inhoud.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan