PC gaat vanzelf uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

arcokolken

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2001
Berichten
68
Hoi, mijn pc doet niet meer wat ik wil. Hij ga z'n eigen gangetje. Telkens als ik iets wil gaan downloaden van internet, dus als dat schermpje komt waar ik het op wil slaan dan reset de computer zichzelf automatisch , terwijl ik toch echt niet met m'n voet tegen het resetknopje zit. Dit gebeurt dus ook als ik bijv. bij hotmail een bijlage toe wil voegen.

Weet iemand hoe dit kan??
Alvast bedankt
 
Heb je Windows XP?

Dan moet je eerst je beveiliging even uitzetten wat betreft het automatisch opnieuw opstarten als er een ernstige fout in het systeem optreedt.

Dat doe je alsvolgt:

Ga naar Eigenschappen van Deze computer kies daar dan Geavanceerd.

Kies hier dan weer Opstart - en herstelinstellingen.

Vink dan het hokje De computer automatisch opnieuw opstarten uit. Als je nu de pc weer gaat gebruiken zal je een blauw scherm krijgen met meer informatie, die moeten we hebben.

Succes!
 
Geplaatst door arcokolken
Hoi, mijn pc doet niet meer wat ik wil. Hij ga z'n eigen gangetje. Telkens als ik iets wil gaan downloaden van internet, dus als dat schermpje komt waar ik het op wil slaan dan reset de computer zichzelf automatisch , terwijl ik toch echt niet met m'n voet tegen het resetknopje zit. Dit gebeurt dus ook als ik bijv. bij hotmail een bijlage toe wil voegen.

Weet iemand hoe dit kan??
Alvast bedankt

Volgens mij is dit een van de recentste virussen.

Kijk even met stinger.exe of deze wat op je pc kan vinden

Toets in Google deze .exe in,en je kan het ergens downloaden.
 
Geplaatst door dvham
Heb je Windows XP?

Dan moet je eerst je beveiliging even uitzetten wat betreft het automatisch opnieuw opstarten als er een ernstige fout in het systeem optreedt.

Dat doe je alsvolgt:

Ga naar Eigenschappen van Deze computer kies daar dan Geavanceerd.

Kies hier dan weer Opstart - en herstelinstellingen.

Vink dan het hokje De computer automatisch opnieuw opstarten uit. Als je nu de pc weer gaat gebruiken zal je een blauw scherm krijgen met meer informatie, die moeten we hebben.

Succes!

Hallo, ik heb dat gedaan en ik krijg dan idd een blauw scherm met heel wat informatie.
Er staan in ieder geval de volgende kreten waar je misschien wat mee kan. IRQL_NOT LESS_OR_EQUAL
***STOP: 0 x 0000000A (0 x943CE000, 0 x 00000002, 0 x 00000001, 0 x 805276B3)
 
Ik denk dat je geheugen niet meer goed is.
Ik heb t zelf ook wel eens meegemaakt en toen geheugen vervangen en probleem opgelost.

Dit kan je eventueel ook zelf doen maar ik weet ook niet of je er nog garantie of iets dergelijks opheb.

Nogmaals, good luck!
 
Geplaatst door dvham
Ik denk dat je geheugen niet meer goed is.
Ik heb t zelf ook wel eens meegemaakt en toen geheugen vervangen en probleem opgelost.

Dit kan je eventueel ook zelf doen maar ik weet ook niet of je er nog garantie of iets dergelijks opheb.

Nogmaals, good luck!

M'n computer is nog geen jaar oud. Ik heb 256 mb geheugen. Denk je echt dat het hierdoor komt??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan