PC gaat vastzitten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maysam

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Hallo iedeen,

sinds gisteravond heb ik problemen met mijn pc. Als ik een beetje ga internetten gaat hij ineens vastzitten. Ik heb systeemherstel geprobeerd, maar het heeft geen zin.

Kunnen jullie mij msichien helpen.

het kan best wezen dat je moederbord kapot is of dat het geheugen kapot is of de processor er niet bij past
dat probleem heb ik ook gehad maar bij mij lag het aan de processor

trouwens bevroor hij helemaal of kon je nog wat doen

Ja hij bevroor helemaal ik moest met het knopje waarmee je het aan doen uit gaan doen.

Gebeurt dit alleen bij internetten? Dan kun je rustig stellen dat er niets met processor of moederboard aan de hand is ..... want het maakt voor die twee onderdelen niet uit of je op internet zit of virtueel aan het "pim-pam-petten" bent.......

Wellicht een warmte-probleem, dat kan zeker zo zijn wanneer je verder ook niet veel andere dingen doet op de computer.

Is de boel van binnen helemaal goed stofvrij?

maar dat heb ik ook gehad maar bij mij lag het eraan dat ik een omvormer tussen de processor had XD

stof kan het denk ik niet zijn maar het is wel slecht

Hoezo kan het geen stof zijn dan? Stof zorgt ervoor dat de PC niet goed meer koelt en teveel warmte zorgt ervoor dat de pc afslaat of vastloopt.

Moet ik het nu van binnen ff schoonmaken???

Wanneer alles onder het stof zit is dat zeker het proberen waard!
Wel voorzichtig met een kwastje of zo, goed alle fans en ook vooral de fan van de processor.
Uiteraard ook wel eerst de pc uitzetten en opletten dat je met je handen geen onderdelen aanraakt.

het beste met oorstokjes (wattestaafjes)
dat is niet staties
maar een klein beetje stof maakt niks uit dat zit bijna in elke pc ik heb mijn pc nog nooit stof vrij gemaakt want mijn kamer is nier stoffig zit wel een klein beetje stof maar haast niks

Dan zou ik er toch maar eens aan beginnen, want in ELKE PC die niet regelmatig schoongemaakt wordt hoopt het stof zich op dat door de fan(s) naar binnen wordt gezogen.

Ik heb het schoon gemaakt, maar ik weet nie zeker of hij het echt goed doet.

Hé, hallo, leuk al deze tips van de "Nederlandse Vereniging Voor Huisvrouwen" .... maar als het systeem alleen maar blokkeert op internet en MSN dan is er iets anders aan de hand dan "stof"... want dan zou het ding bij het eeerste de beste filmpje [wat veel CPU activiteit vraagt] al hopeloos vastgelopen zijn.......

Vraag: loopt de PC ook bij andere dingen [spelletje, Word, email lezen, enz.] vast?

Wellicht een warmte-probleem, dat kan zeker zo zijn wanneer je verder ook niet veel andere dingen doet op de computer.

Is de boel van binnen helemaal goed stofvrij?

Vandaar dat mijn eerste zinsnede erbij stond...

ik denk niet dat het alleen aan internet ligt het is een hardware matige fout
windows bevriest niet
ik heb het ook gehad (had ik al gezegt)
en het is van belang dat je pc schoon is!!
en mijn temparatur was goed
33graden pro.
20 graden moederbord

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan