PC gaat vastzitten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als de PC alle andere klussen behalve MSN en Internet [hetzelfde...] goed afwerkt... is er niets met de hardware aan de hand.... [behalve de mogelijkheid van defecte netwerkkaart..... maar dan bevriest er niets, er gebeurt gewoon niks...]

Groter is de kans op spyware [bijv. "Double Click" kan je systeem helemaal vastzetten, lees "bevriezen"]

Heb je Spybot? Laat die eens scannen......

ik heb dat toch ook gehad dat ligt aan hardware windows kan heel moeilijk gaan doen maar zo erg niet
er is altijd 1 mogelijkheid om van gezeur af te komen dat is : koop een apple;)

trouwens wat bedoel je met " 9,8m/s2"

Laatst bewerkt:
9,8m per seconde/kwadraat.... versnelling door de zwaartekracht van de aarde... gewoon je systeem [liefst van 10 hoog] het raam uit gooien........ ;)

@bl00ber
Ik geloof best dat het bij jou de processor was... maar dan deden andere dingen het toch ook niet meer.....? Dus niet alleen MSN......?

hij gaat nog steeds vastzitten, ik heb van binnen goed schoongemaakt maar het heeft geen zin.

help ons :( :confused:

Het vastslaan van een PC heeft toch echt te maken met de grafische kaart, anders zou hij of rebooten of gewoon uitgaan met ervoor een BSOD.

Is die kaart soms passief gekoeld? dus zonder ventilator? of is het een onboard grafische chip? ook passief gekoeld?

Ook op de eerder gestelde vragen over of het ook gebeurt bij andere handelingen op de comp heb ik geen antwoord gezien.

Zet eerst eens in de geavanceerde opties in systeem, configuratiescherm, bij de opstart en herstelinstellingen de computer automatisch opnieuw opstarten eens uit, dan krijg je misschien een blauw scherm met een foutcode, als de comp vastslaat, en zet die hier eens neer.

Ook in te stellen, bij een opstart, door F8 in te toetsen in/na het biosbootscreen, en dan voor de optie te kiezen, "automatich opnieuw opstarten bij een systeemcrash uitschakelen".

maar het kan toeval zijn bij mij liep hij altijd vast met spellen
zoals aa (america's army) gta san. dus dat is niet waar
wat je ook kan proberen is met zoon min mogelijk kaarten de pc op laten starten
maar dat is het denk ik niet trouwens heb je je pc eens helemaal uit elkaar hehaald??

Laatst bewerkt:
Lol...?

mijn PC is constant 40-50°C Lol?

ach, maar stoffen helpt* > deed het bij mijn neef ook.. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan